Marc Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 11-2 Weekpact. Emmaroos. Bolletje. Ans Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 Originally posted by: Sowhat Originally posted by: Marc11-2 Weekpact.Emmaroos.Bolletje.Ans MarcSowhatJaniHet is mij ook weer gelukt, doe weer een week mee!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2012 ik heb het gehaald het vorige weekpact, heb wat twijfels, maar schrijf me toch maar in voor het nieuwe weekpact.Moet verdorie maar eens leren nuchter de dingen onder ogen te zien! 11-2 Weekpact. Emmaroos. Bolletje. Ans Marc Sowhat Jani Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Weekpacht 19-2-2012 Sowhat. Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Heerlijk, we hebben er weer een droge week bij Op naar de volgende: Weekpact 19-2-2012 Sowhat. Bolletje. Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Originally posted by: AnsHeerlijk, we hebben er weer een droge week bij Op naar de volgende: Weekpact 19-2-2012 Sowhat. Bolletje. AnsJaniquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Goedenmorgen, De zon schijnt, de vogeltjes fluiten, de wasmachine draait en ik sluit me aan bij het weekpact. Het is me de afgelopen tijd telkens gelukt met het dagpact (niet elke keer aangemeld, maar wel meegedaan), dus nu vind ik het tijd worden om een iets grotere stap te nemen. Ik had me eerder vanochtend al aangemeld voor het dagpact van vandaag, maar sluit me nu ook aan bij het weekpact. Ik voel wel een leegte, en daar moet ik nog een (voor mij) zinvolle opviulling voor vinden, maar dat is dus niet de drank. De drankmomenten thuis gaan me redelijk goed af. Het merendeel van de drankmomenten elders, zoals 3e helft na de training of de wedstrijd en feestjes, heb ik tot nu toe kunnen vermijden, maar dat zal de komende periode niet gaan. Toch ga ik er voor. Weekpact 19-2-2012 Sowhat. Bolletje. Ans Jani Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Weekpact 19-2-2012 Sowhat. Bolletje. Ans Jani Billy-Bob Emmaroos De vorige weekpact gehaald, fijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Weekpact 19-2-2012 Sowhat. Bolletje. Ans Jani Billy-Bob Emmaroos Borretje Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Wat geweldig fijn dat er weer zoveel mensen mee doen aan het weekpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Weekpact 19-2-2012 Sowhat. Bolletje. Ans Jani Billy-Bob Emmaroos Borretje Erik Gaby deze week weer gelukt, dus ik doe weer met jullie mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 26-2-2012 Sowhat Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Originally posted by: borretje26-2-2012 Afgelopen week ook weer gelukt, doe weer mee!Sowhat BolletjeBorretjeJaniquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 26-2-2012 Sowhat Bolletje Borretje Jani Wijfie Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Hoi allemaal, Zo te zien gaat het met iedereen goed qua weekpact Ik had gisteren mn 3 maanden ADB jubileum! Dus met goede moed op naar het eind van deze week:rose: Veel succes allemaal! 26-2-2012 Sowhat Bolletje Borretje Jani Wijfie Gaby Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Gefeliciteerd Ans met je 3 maanden:light: Ik doe ook weer mee, het is me weer gelukt afgelopen week. 26-2-2012 Sowhat Bolletje Borretje Jani Wijfie Gaby Ans Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Ook mij is het afgelopen week gelukt. Weekend was lastig, iedereen thuis, dus druk en ik weer in de stress, maar het is me gelukt. 4 weken nu. 26-2-2012 Sowhat Bolletje Borretje Jani Wijfie Gaby Ans Emmaroos Billy-Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Thanks Emma:present:. Jij gaat ook goed he? En nog wel met 2 dingen tegelijk ! Groetjes, Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 BillyBob, Helemaal super, 4 weken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ans, Dank je. Jij gefeliciteerd met je 3 maanden. Ik kan me niet herinneren wanneer het voor het laatst was dat ik 4 weken achter elkaar niet gedronken heb. Misschien na mijn longontsteking (zomer '99). Anders moet het ruim voor mijn eindexamen geweest zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 BillyBob en Ans, gefeliciteerd!!!!: En Wijfie: ook jij gaat goed, zet 'em op!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: BillyBobGoedemorgen allemaal,Ook mij is het afgelopen week gelukt. Weekend was lastig, iedereen thuis, dus druk en ik weer in de stress, maar het is me gelukt. 4 weken nu.26-2-2012SowhatBolletjeBorretjeJaniWijfieGabyAnsEmmaroosBilly-BobJan1000quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Bedankt BillyBob en Nance. @Wijfie, je tweede week! Je gaat nu prima toch:present: De dag komt vanzelf weer om En voor je 't weet zijn we weer een week verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 allereerst heel erg bedankt voor alle felicitaties en slingers vandaag voor mijn 2 maanden droog ik heb het gehaald... op 1x na (3 maanden droog) viel ik altijd na 6/7 weken weer terug, vaak 1-3 dagen en dan begon ik weer met stoppen, ik heb al vaker geschreven dat dat heel niet erg zou zijn, is het niet dat het alcohol-duiveltje dan weer gevoed is, en het steeds weer moeilijker wordt weer te stoppen, echt een strijd, en eigenlijk met het vooruitzicht wel weer een keer terug te vallen oh vaak in de euforie na de tweede week droog, wilde ik nooit meer drinken, maar na 5/6/7 weken, dacht ik het toch wel weer te mogen, altijd wel een reden! Nu dus de moeilijke 2 maanden gehaald, heb ik willen drinken bij 6/7 weken, oh ja absoluut, en ik vond ook dat ik daar de goede redenen voor had, maar omdat ik trouw mijn refu slikte, kon het simpelweg niet, 2 maanden geleden, was ik voor het laatst dronken, 2 maanden geleden had ik nog een soort van relatie, zat ik nog niet in een half afgebroken aanbouw/badkamer, leefden 2 van mijn dierbaren nog, had ik nog 'zekerheid' op mijn werk en wat betreft mijn woning, nu 2 maanden later ligt alles overhoop, maar........ ik kan het aan, omdat ik nuchter ben, vandaag heb ik eens een update gemaakt van de laatste 2 maanden, er is onwijs veel gebeurd, ik begin ook volgende week nog met een nieuwe baan, ik ben door een rollercoaster van emoties gegaan, alles is gepasseerd, woede, boosheid, angst, verdriet.... maar uiteindelijk ook acceptatie, en doordat ik steeds nuchterder werd, ook soms iets van rust en kalmte, en daar ben ik zo dankbaar voor! Het komt allemaal goed, als ik morgen mijn huis uit moet, komt er wel een oplossing, ik minderde in uren, en ik kon vrijwel meteen ergens anders aan de slag, mijn partner liet inene niets meer van zich horen, dan ben je heel machteloos, maar ook dit heb ik leren te aanvaarden, ik heb veel gebeden, en ik heb veel geleerd, ik heb o.a geleerd de dingen wat kleiner te maken, of anders klein te hakken, en stukje voor stukje aan te pakken, en nu klim ik aardig uit mijn dal, begin mijzelf langzaam weer de moeite waard te vinden ,krijg met de dag meer zelfvertrouwen, heb mijn administratie weer op orde, heb mijn huis redelijk netjes weer, de lente komt eraan, en mijn refu zit er weer in, ga ik nu doorzetten en nooit meer drinken? ik hoop het van harte, want echt zonder drank is zoveel beter, maar ik heb wel refu erbij nodig, en ik heb wat avonden gemokt omdat ik die rot refu had geslikt, en wat avonden gerekend, wanneer ik weer kon drinken, maar dan kwam gelukkig s'ochtends het besef dat ik toch maar weer snel een refu nam, kortom ik hoop dat ik niet meer hoef te drinken, maar ik bekijk het per dag, nu, vandaag neem ik de eerste niet, doen jullie mee? Liefs Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hoi Gaby, Gefeliciteerd!!!! Je klinkt hartstikke goed, lijkt wel een ander mens vergeleken met een half jaar of zo geleden. Je zit op het juiste spoor, dus volg dit, dan komt het helemaal goed met jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden