Mai Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Nee joh! Het wordt een pyama-party!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 ja idd, maar terug in jogging. Moest het dan toch nog beginnen, kan ik altijd nog komen onder het mom van " kijk es hoe sportief ik ben, helemaal hierheen gejogd " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ik wilde net zeggen, Mai, ze wachten op Haddock en de nachtploeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Guess so.. Hebben wij weer.. Kreeg net zin in paprikachips.. I'm off! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Precies, hebben wij weer.... kan natuurlijk ook zijn dat ze wachten tot iedereen is uitgelogd................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 er is helemaal geen nachtploeg meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ojee! En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 hahaha Jen.. zelfs dat niet! Misschien moeten we het zelf doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 dan kunnen ze lang wachten, ik blijf lekker ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 De enige keer deze maand dat ik 's nachts wakker was, zat ik als een idioot uien te schillen en versnijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Oh maar ik ook! ADB tot de laatste snik, in hart en nieren....(of was het lever??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Zouden wij nu de enigen zijn die zo nieuwsgierig zijn? Dat alle anderen ervan uit gaan, woord is woord, zeker van tactive en zelfs niet eens komen kijken of het nog werkt of niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 ja raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ik zei het toch al ergens.... EIGENLIJK zijn de mensen van Tactive allemaal Belgen, en aangezien het hier een feestdag is vandaag.. Ze hebben zich gewoon van dag vergist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goedemiddag! Nog niet uit de lucht dus ff meelezen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Hoi Kim! Welkom en dat je veel steun mag ondervinden van het forum. Er uit haalt wat voor jouw van toepassing is. Het werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kim1982 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Oh, gelukkig We kunnen de hele dag en avond nog lekker frummen. Forum gaat er morgen pas uit Meer werk, dan ze dachten. Moet wel werken straks, dus heb er voor vandaag niet zoveel meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Originally posted by: AgnietaVreemd..het toch beide keren 1 dag geen forum?Dat is nu wel wat voor de mensen die van vandaag uitgaan,en of niet meer inloggen vandaagen morgen misschien tevergeefs zitten te wachten tot ze weer in kunnen loggen..quote> Tja, dat wel natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Nu, op T.V. R.T.L. 4, over baclofen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Alweer afgelopen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Wouw, alles is nog hetzelfde, alleen Jane is een lady geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Zie je wel!!!!!!!!! T zijn Belgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Nee, Spanjaarden: Manjana, manjana! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Uitstelgedrag. Van wie zouden ze het hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden