Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Dan zou ik een boterham met een dun laagje Jam eten. Of een bak yoghurt ook lekker. Of een banaan die kan je ook nog met elkaar mixen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Of eerst een groot glas water drinken. Je tanden poetsen, dat helpt echt hoor. Even door de zure appel heenbijten, oftewel, je trek in wat lekkers even uitzitten... En als je echt echt echt moet eten... iets lichts nemen.. probeer het bij één hapje te houden en daar goed op te kauwen.. vraag je af of dat wat jij in je mond wilt steken de moeite waard is om niet af te vallen of aan tekomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Oke dan doe ik de boterham met beetje jam en kauw daar heeel langzaam op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 helemaal goed Jan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Vandaag vier gehaktballen op! Weet niet of dat dikmakers zijn!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Qua chocola heb ik me keurig ingehouden goeie stok achter de deur dit draadje want het kostte me wel erg veel moeite gisteravond een paar dropjes gegeten ipv de droppot naast me vanmiddag broodje kroket met dochter gegeten vanavond dus sober aan een boterham gegaan verder probeer ik veel water te drinken, ik plas me rot! en nu...heb ik zo'n zin in chocola maar ik doe het niet!! choco de baas voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Wat heerlijk Jan, ik ben vreselijk jaloers op je. Dat je echt niet weet of gehaktballen dikmakers zijn? Hoe heerlijk moet t zijn als je niet bij alles wat je in je mond stop direct als een soort automatische piloot calorieen telt? Lijkt me geweldig en fantastisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Sapvasten! Past wel goed bij de lente. Jane, jij had er een op de plank liggen? Ik heb jaren met mijn moeder gesapkuurt, maar wij deden maar wat. Een blender en sapcentrifuge op het aanrecht; en goooo! Zolang je niks toevoegt aan suiker, of roomijs(!!!) kun je volgens mij met fruit en groente helemaal los gaan. Maar er is ook nog een op-en afbouw.... kweenie, maar doe graag mee! Gooien we er nog een klisma'tje achteraan; moeje opletten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Ik heb de gescande versie liggen; 1 blz is bij Jaap aangekomen de ander lukt niet. Er wordt aan gewerkt, maar ik heb weinig tijd momenteel. Desnoods opnieuw inscannen en nogmaals proberen. Leuk dat er mee animo is. Jaap je kunt die blz 1 eventueel vast plaatsen misschien, voor als er mensen meteen willen beginnen, dan kunnen ze een paar dagen vooruit. Hoewel, het is Pasen he, beetje lastige dagen, maar ja misschien dan juist:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Kom maar op met die sapkuur! Eline, klisma?? Dat is toch alleen als je hhaar niet goed zit, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 ja Jan en jouw haar zit niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Ik heb nog steeds nachtmerries van Patty B, steunend en kreunend, omgeven door zakjes en slangetjes met vloeibare brokjes....bbbrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 gatver.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Is voor darmspoeling goed maar wordt vaak gebruikt ivm ook andere rituelen las ik, tis wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Originally posted by: jan1000Vandaag vier gehaktballen op! Weet niet of dat dikmakers zijn!?quote> Woehaaaaa...Zo jammer dat Jan geen gevoel voor humor heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Jan ik heb je Kapper gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Pagina 1 van de vastenkuur van Jane En nu ook Pagina 2 Kan je 10 dagen vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Ik ga al van mijn graat als ik het lees.... das dus echt niks voor mij lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 ughughugh brrr dan maar een onsje meer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 @Jane, jij bent chef "sapvasten"! Ik ga er helemaal voor! Ergens na Pasen??? Deze kuur leest echt als een Middeleeuws heksenbrouwselritueel. Als we DIT kunnen, kunnen we ALLES! (ophouden met drinken is een lachertje, hierbij vergeleken..) Jan, Smikkie.... Kom op mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Effe kijken of ik dit kan inpassen in dagdagelijkse doen en of ik de ingredienten kan regelen, ik doe dan mee, pffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Jan, wordt voor jou vast na de pasen hè ...pompidompidom..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Ha Sha, ja inderdaad. Het weekeind nog friet en kip. Ben bevreesd voor zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Woehaaaa. we gaan voor de kip, voor de friet en misschien ook nog voor de appelmoes.... Denken nog ff aan de vier gehaktballen achtereen... en dan vervolgens het helegaar niks eten inpassen in de dagelijkse gewoontes??? Jan.... ikvinjulief:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 tussen het eten door spoelt beter door...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden