Spring naar bijdragen

KiloKiller

Jan1000

Aanbevolen berichten

Heb het eens opgezocht maar core-stability is misschien wel wat voor mij!

Jane, wat ik er ook mee wilde zeggen is dat als wij denken goed bezig te zijn een ander vind dat het dan toch niet goed is. Dat dit dan weer een trigger is om het niet te gaan volhouden.

Tenslotte is het niet raar dat borsten slapper worden als je ouder word.

Moet ik dan maar wat dikker blijven denk ik nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Myriam,

ik heb er idd voor gekozen om wat voller te zijn.

Mijn man en ik vinden borsten mooi en eerlijk gezegd hoeft een taille van mij niet zo.

Wat ik je wel met klem kan adviseren is het gewicht stabiel te houden, welk gewicht dan ook, en op zoek te gaan naar een uitstekend kledingadvies.

En..kleding hoeft niet duur te zijn. Ik heb getailleerde colbertjes van 8 euro bij de Zeeman waar ik veel positieve reacties op krijg. Zowel voor het jasje zelf als wel hoe ik erin uitzie (mn slank, gekleed enz.), terwijl ik toch 6 kilo (vlgs de media) te zwaar ben.

Maar ik voel mij goed, stevig en slank!

Als ik aan het poetsen ben draag ik bijv. spijkerbroek en wijd t-shirt, dan voel ik mij een grijze muis, niet zelfverzekerd, niet sterk of mooi.

Wat ik probeer te zeggen is dat je kunt uitzoeken wat jij nodig hebt om je goed en mooi te voelen, dat hoeft niet altijd, of in t geheel, in het gewicht gezocht te worden.

Ga op zoek naar jezelf en bouw daaromheen wat goed voor je is!

Goedkopere kledingzaken:

Zeeman, goed zoeken

C&A, ook grote maten

H&M, aanbiedingen, ook grote maten

Skooter

Shoeby

De reden waarom ik in eerste instantie niet op jouw bericht reageerde, is omdat ik getriggerd werd door jouw opmerking over borsten. Toen ik 19 was woog ik 48 kilo en had een aa cup, mijn toenmalig vriendje vond het nodig dat ik een borstvergroting liet doen. Dit heb ik niet gedaan , maar was diep gekwetst door zijn opmerking, hij accepteerde mij immers niet zoals ik was?

Daar vloog ik even naar terug door jouw posting, een onaangenaam gevoel. Toen ik jouw teleurstelling las, besloot ik alsnog te reageren.

En je theorie over borsten klopt want ik ben inmiddels 70 kilo en heb cup D/E!

Succes met alles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: myriam7
Dames en heren,

Nu doe ik mijn best om af te vallen zegt mijn man; Stop maar gauw want anders moet je iets aan je borsten gaan doen!

Dat is dus ook waar, als je afvalt val je ook af waar je niet wilt afvallen :huh:

Dus ik denk er nog eens over na wat ik ga doen. Deze week in ieder geval doe ik mijn best.
Als ik weer op mijn streef gewicht zit dan kan het weer wat leiden he?quote>

wat zal ik zeggen??
ik ben 21 kilo kwijt...van een dubbel D naar een Ctje gegaan...er blijft niets van over.
het zij zo..;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie voor je reactie! :)

Irunalone,

Als ik jou zo hoor denk ik; wat zeur ik nu toch allemaal. Iedereen zegt dat ik er goed uit zie, leuk gekleed ben. Echt geen grijze muis eerder excentriek :o

Ik durf van mezelf te zeggen dat ik me weet te kleden. Mijn man vind me er goed uit zien. Ikzelf wil geen mindere borsten dan wat ik nu heb :o

ahhhh ik leid aan een minderwaardigheid complex (soms)

Je zegt; Wat ik probeer te zeggen is dat je kunt uitzoeken wat jij nodig hebt om je goed en mooi te voelen, dat hoeft niet altijd, of in t geheel, in het gewicht gezocht te worden.

Ga op zoek naar jezelf en bouw daaromheen wat goed voor je is!

Dat is het! Dank je! :)

Lenie; een ctje is nog veel!

Rliesje, in je borsten zitten geen spieren die je kunt trainen voor steviger borsten. Die spieren zitten veel te diep!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

myrjam,

ook jij mag 'zeuren', net als ieder ander.

de borstspieren kun je trainen door je handpalmen boven je hood tegen elkaar te drukken, 10 seconden vasthouden en 3 sec. rust. Weer 10 sec. aandrukken, vasthouden en rust, enz.

In de spiegel kun je zien dat je borsten iets 'gelifd' worden door de dikke borstspier. Ik vind het een rotoefening en het duurt lang voor je resultaat ziet. Maarrrr..succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lenie
Dames en heren,

Nu doe ik mijn best om af te vallen zegt mijn man; Stop maar gauw want anders moet je iets aan je borsten gaan doen!

Dat is dus ook waar, als je afvalt val je ook af waar je niet wilt afvallen :huh:

Dus ik denk er nog eens over na wat ik ga doen. Deze week in ieder geval doe ik mijn best.
Als ik weer op mijn streef gewicht zit dan kan het weer wat leiden he?quote>

wat zal ik zeggen??
ik ben 21 kilo kwijt...van een dubbel D naar een Ctje gegaan...er blijft niets van over.
het zij zo..;)quote>

21 kilo kwijt Lenie, GEWELDIG !!!!!!!!!!!!
Hoe heb je dat gedaan???
Ben benieuwd naar je antwoord

liefs Jootje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames en heren,

Het valt me vies tegen dat niemand hierop reageert! Er word hier zoveel geschreven, zinnige en onzinnige, en hierop hoor ik niets !:(quote>

Ik denk dat kleine of hangende borsten prima zijn!
Zolang ze maar alcoholvrij zijn :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Jan, zolang ze maar alcoholvrij zijn.

Ik was een c-tje en zelfs een d-tje geweest toen ik nog dronk.

Na het stoppen, een scheiding en depressietje later was ik teruggegaan naar een a-tje...

Toen waren het net van die gebruikte theezakjes:huh: echt waar. De rest van mn lijf vond ik wel mooi maar die tieten...:angry:

Na een tijdje groeide ik weer wat en ging ik van a naar b en toen naar c. Om van c naar d te gaan was in een jaar gepiept, na het stoppen met roken, niet meer sporten en lekker alles eten waar ik zin in had.

Helaas laat mijn weegresultaat nog niet zien dat ik weer op weg ben naar c.

Nou, na dit fantastische verhaal is de score voor mij 72.7.

Jammer, heel jammer. Maar goed, stap voor stap nietwaar:)

Doeiiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WEKELIJKSE UPPIEDATE 2013:

T--1/1------6/1------13/1-----20/1

85 :) 99,1 :) 99,1 :( 99,6 :) 99,0 Jan

68 :) 74,4 :) 74,4 :( 75,2 :( 75,4 Jane4

67 :) 75,0 :) 74,5 :) 74,0 :) 73,5 Shahire

53 :) 55,6 :( 55,7 :) 55,4 :) 55,2 Nien

50 :) 51,7 :) 50,7 :( 51,5 :( 52,0 Mirjam7

80 :) 23,3 :)120,2:)120,0:)117,9 Huttula :present:

70 :) 75,5 :) 75,5 :) 75,3 :) 74,4 Igor

70 :) 00,0 :) 88,2 :) 87,7 :) 86,6 Yvonne

73 :) 00,0 :) 79,2 :) 79,0 :) 78,8 Romualdus

65 :) 00,0 :) 70,0 :) 69,9 :) 69,4 Irunalone

75 :) 77,5 :) 76,1 :) 76,0 :( 76,3 Zonnetjes

72 :) 76,0 :) 75,5 :) 74,0 :( 74,5 Lytse

64 :) 65,7 :( 66,4 :) 65,9 :( 66,2 Lenie

64 :) 73,8 :) 70,9 :) 70,9 :) 69,8 Rapilos

72 :) 00,0 :) 79,5 :) 79,0 :( 80,0 Nancy

95 :) 00,0 :) 00,0 :)103,3:)103,0 Jootje

75 :) 00,0 :) 00,0 :) 84,9 :) 84,8 NickyLJ80

75 :) 00,0 :) 00,0 :) 00,0 :) 64,0 Runningliesje

68 :) 00,0 :) 00,0 :) 72,0 :( 72,7 BamBam

T=Target gewicht

:present: Topper van de week

:) gewichtsafname

:( gewichtstoename

:angry: gewichtstoename vanaf 1 kilo

:D streefgewicht / on targetquote>quote>

quote>

quote>

quote>

quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nOU, MORGENOCHTEND BEN IK NOG ZWAARDER, zeker wete.

Patat gehad, broodje kroket, half broodje hamburger en een halve frikandel speciaal.

We zaten zo gezellig met z'n allen aan tafel.

Zoveel kan ik anders echt niet op van die rommel.....

Ben een beetje vies vet vol nu. Jammer, te gulzig.

Kee, morgen weer een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan,

Na heel de week nagedacht en besproken te hebben over wel of niet kleine hangende borstjes...............

Oke maakt niet uit als ze maar nuchter zijn...........

Maar bij deze pas ik mijn streefgewicht aan als je het goed vind.

Van 50 naar 51.

Daar wil ik op blijven hangen.

Ik kan me voorstellen dat er hier mensen zijn die dit misschien niet zo leuk vinden.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik met snoepen van chocolade net zo'n gedrag vertoon als met roken/drinken dus verslavend gedrag. Het is niet de chocola op zich. Als ik naar africa ben eet ik het 3 mnd niet en dat ging niet door met alc of sigaretten.

Het is verslavend gedrag! Ik moet naar de winkel tegen sluiting tijd om wat te halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...