Nien Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Zo terug van vakantie. Nu 55.6 kg... Plan: weer back to normal. Regelmaat en gezonde warme maaltijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik ben echt te dik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 ik kan weer mee doen.. ik heb een weegschaal voor de kerst gehad. vanmorgen 66, 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ik kijk pas na dinsdag weer naar de kilo's hoor er moet absoluut nog zelfgemaakte kipsalade in oudejaarsdag (traditie van mezelf) en ik zou nog een monchoutaart maken had ik beloofd tja, en daar kan ik ook niet van afblijven daarna ga ik vasten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Jan, hoe lang ben je dan? Kan ik mee doen trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 nou 75.5 en volgend jaar 10 kilo d'raf. = 365 dagen = 0,02739726 per dag . dat moet toch te doen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Nien natuurlijk! Igor, hihihihi, wel een consequent andr eetpatroon met 0,027 eraf per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 wel, de stand vanmorgen was 70,3 Ik ben prima tevreden, die 300 gram denk ik er wel weer af de komende dagen. Lekker aan de oliebollen morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 74,4:$ ik denk er ook wel wat af maar toch maar geen oliebollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 73 kilo en ik ga me helemaal scheel eten aan de appelflappen. Na mij de zondvloed. Ja toch, niet dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 51.9 hier:huh: Maar IK blijf mee doen! Ik haak niet af! Ook wanneer het niet zo goed gaat kom ik hier me melden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Daar moet nodig wat bij anders val je om als het hard waait. Gek he, pavlov, krijg meteen trek van dat praten over eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Of ben je een kabouter Myriam??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 hahahahah Bam bam, misschien, ik ben 156m Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Das niet heel lang idd. Altijd blijven komen Myriam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Tja ik weet het zo net nog niet. Ik denk er inderdaad aan om hier maar te stoppen. Heb het gevoel dat niemand op mij zit te wachten hier/ of iets aan mijn bijdragen heeft, als ik al een bijdragen heb hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Bam bam ben jij al lang hier, ik geloof het wel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 haha, lijkt wel een eeuwigheid! Ja, ik huppel al een tijdje mee. Sta al een tijdje droog maar kan nog steeds wat aan het forum hebben. Eerlijk is eerlijk; soms gebruik ik het forum ook als tijdverdrijf maar als er iemand binnen komt vallen in nood is er altijd een luisterend oor. Het forum is wat je er zelf van maakt Myriam. Velen hier voelen zich soms genegeerd. Ik geloof dat dat werkelijk niet zo is. Stel je vragen, deel vanuit je eigen ervaringen en lees wat de mensen doen die gestopt zijn en blijven. Leer van de mensen die terugvallen. Het forum houdt mij nog steeds een spiegel voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 hee Myr je waarde hier hangt niet van je gewicht af hier hoor:D Ik las je reisverhalen met veel plezier en je inbreng rond alcohol is ook waardevol; wat zou je nog meer willen schrijven? een paar goeie moppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Bambam, soms heb ik wel wat aan tijdverdrijf maar dat kan ik niet zo hier vinden. Meestal kan ik dan het verhaal toch niet snel genoeg oppikken. Ik wil wel als dit nodig is een luisterend oor zijn, goede raad geven waar ik kan, maar mijn ervaring hier is minimaal. Het houd me wel alert, weet dat de fout heel dichtbij kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 jane, als mijn waarde afhangt van mijn gewicht dan zal ik maar niet meer afvallen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 je mag er wel wat kilo's bij van mij hoor delen is helen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Helen is bijna hetzelfde als stelen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 ons kent ons;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 Jane, Dank je voor je antwoord! en nee ik ben niet van de moppen! Ik zal er nog eens over nadenken WAT ik dan wel in zou willen brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden