Spring naar bijdragen

KiloKiller

Jan1000

Aanbevolen berichten

Ik zou ook zeggen, kies steeds het gezondste.

Dat kan echt heel lekker zijn hoor

Een croissant is baggervet, en dan doe je er vaak nog boter en jam op.

Wat is er mis met een bruin broodje rosbief, lekkere yogert met vers fruit, kopje kruidenthee.

Tenminste..dat vind ik erg lekker hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch maar met de (dikke) billen bloot

en de konfronterende waarheid onder ogen gezien; 78,00 rond.

Anders ga ik volgende week sjoemelen

en dit emo/stress eten is al oud gedrag

daar hoef ik niet ook nog eens mee te gaan verzwijgen.

Ik ga niet dieten, dat heb ik lang geleden afgezworen,

maar serieus wat gezonder leven en mijn wat

verwaarloosde sporten maar weer meer leven inblazen.

tot zover de zondagse biecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Week 25  

Goedemorgen lijners. 

En weer een week voorbij. 

Bijna op de helft van dit jaar..... 

De beste helft gaat komen (hoop ik :P )

Alma Topper van de week. 

En we gaan de komende week voor meer zon en minder gewicht. 

Lijkt me een mooi streven toch? 

Succes luitjes.... 

Wens      Start          17/05       23/5       30/05       07/06       14/06       21/06

Jootje       95        106,0        102,1       100,9       101,0       101,0       102,0        101,7            

Yvonne     70         89,8          92,5         92,0          91,6       91,4           91,4         91,2    

Rapilos     64        70,4           69,4          69,2        68,7        68,8           68,5         68,3  

Blondie    60          69,8         65,9         65,7          66,2         66,7           66,8         66,8  

Gerrit       86        99,8           98,3         97,6          98,9        00,0           98,4         98,6

Alma        70         75,0          75,4         74,8          00,0         75,7          75,3         75,0 icon_cheerleader.gif       

Jane          70         75,8         76,2          75,7          76,4         75,5          75,6         78,0     icon_aai.gif       

Janina       62         68,8        66,5         65,9            65,3          64,4        64,4        64,3  

Anette      72         80,4        80,0           80,3           79,3          78,8        79,0         78,7

Ietje          76         84,5          84,5           85,5           85,3        85,3        85,8         85,8

Gipsy        00        102,7        00,0            00,0           00,0         00,0     101,8        101,6

icon_cheerleader.gif        Topper van de week   icon_disco.gif

:wub:          Gewichtsafname vanaf 1 kilo

icon_aai.gif      Aanmoedigingsaai

icon_greenbounce.gif          De stuiterbal

icon_ffdenken.gif  ​Echt even goed gaan nadenken 

icon_bel.gif       Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij )

Gewichtsafname.
  Gelijk gebleven 
  Gewichtstoename
  Gewichtstoename vanaf 1 kilo
  Nog geen gegevens doorgegeven

Even niet hier... 

Kilokiller regeltjes

* Je kunt alleen Topper van de week worden als je de voorgaande week ook je gewicht had doorgegeven.

* Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee 

voor de Topper van de week.

*  Hetzelfde geldt voor de          :wub:  

* Meld het even als je tijdelijk niet meedoet, dan blijf je in de lijst staan.

* Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag.

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms gebeuren er rare dingen in dit tabelletje... meestal komt dat omdat het lettertype, - grootte opeens op onverklaarbare wijze zichzelf heeft gewijzigd.... 

Dit keer staan er foute getallen bij in ieder geval Janina zie ik nu ik de tabel heb geplaatst.  :(

Zal straks nog eens even de boel opnieuw weer bekijken  :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohohoh.... de schade is nóg groter dan ik dacht... 

Anette, het was absoluut niet de bedoeling jouw er uit te knikkeren, maar op de één of andere manier gaat de tabel af en toe een heel eigen leven leiden, 

dan ben ik al een hele poos bezig om de getallen weer netjes onder elkaar te krijgen... maar dit keer nog meer rare dingen... 

Heb geen tijd nu, maar zal je er weer netjes tussen knutselen hoor, net zoals Jootje... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een tabel maken in word, excel, of iets anders. En daar dan een plaatje van maken. Ergens uploaden en hier laten zien. Dat scheelt elke keer in ieder geval alles weer netjes proberen te maken. Helaas heeft alcoholdebaas het maken van tabellen niet mogelijk gemaakt op het forum. En dat is jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anette zit er weer tussen geknutseld en Jootjes gewicht is ook weer aangepast, Janina's 'verleden' klopt weer iets beter geloof ik zo. 

En wat betreft de tabel....heb ik mee leren leven hoor lui. 

Heb ik het begin van alles geprobeerd maar niets werd zoals ik het zelf graag wilde.... 

Dus ben ik tevreden met zoals het nu gaat..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik was er een tijdje uit. Niet actief op forum, druk met gezin werk etc.

Ik zie dat ik ook van de lijst ben gehaald, dat wilde ik ook juist vragen. Gewicht blijft behoorlijk stabiel.

Ik zie dus niet zo het nut meer van het iedere week melden.

Misschien over een tijdje dat ik weer eens mee wil doen!

Ik wens jullie allen heel veel succes met het afvallen of aankomen natuurlijk!

Groetjes Jette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...