Shahire Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Kunnen we elkaars broeken aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Je bent er bijna Sha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Originally posted by: jan1000Wekelijkse Uppiedate:------- Jan.........Sha.......Nancy....Lytse26-02 97,1... :)72,0... 82,0... 75,004-03 95,3....:)72,0... 82,0... 75,011-03 95,0... :)72,0... 82,0... 75,018-03 93,5... :)72,0... 82,0... 75,025-03 93,2... :)72,0... 82,0... 75,001-04 92,5... :)72,0... 82,0... 75,008-04 93,1... :)70,0... 82,0... 75,015-04 91,9... :)68,5... 81,0.......75,0.....?Target... 85 kg.....67 kg .....72 kg ....72 kg..quote> Raad eens wat: door het extra lopen en het gelukkige feit dat mijn weegschaal per pond gaat, weeg ik net nog 75 kg. De bedoeling is dat het minder wordt!De paaseitjes zijn gelukkig op.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Sha, Je gaat goed joh! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Lytse, ik ga nu alleen bewust om met wat ik eet en wat ik (vooral) niet ga snoepen! helaas heb ik nu wel de chocotoffees gevonden... de ene verslaving met de andere invullen lijkt het wel dus vandaag weer extra op mijn hoede zijn en niks nemen net als bij drank...een grote slok water om de trek te boven te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 mijn 1e zak crushed cookies is leeg en ik kan mn dochter daar weinig de schuld van geven:$, nu maar wel hopen dat ik de anderen dicht kan laten. idd Sha, wat een verslavingsgevoelige mensen zijn we toch he en wat is het moeilijk soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Vandaag de Goji bessen gekocht bij de notenkraam waar ik Lytse over hoorde ik had eerst opgezocht wat het precies was en kan me helemaal vinden in deze 'happy berries' kijk, dit is nu wel iets voor mij en ze zijn nog lekker ook makkelijk en gezond!! zo door de muesli heen of een kopje thee ervan zetten niet teveel rompslomp ik moet er namelijk niet veel voor moeten doen hoezo lui van aard :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 @Sha, die goji bessen zijn heerlijk he? Ik heb ze eerst een week zo zitten eten, tot ik erachter kwam dat ze geweekt veel lekkerder zijn. Nu keil ik ze ook bij m'n muesli... Samen met chiazaad, pompoenpitten en een appeltje. Tja, een enorme trog! Maar smullen! Het hoogtepunt van de avond .... (ken je nagaan..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Eline, ik vroeg dat op de markt van dat weken de mevrouw zei dat het dan net kleine wurmpjes zijn die je zit te eten dus...ik heb het nog niet gedaan maar ga het wel uiteraard proberen is meer even het idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 wel lekkere wurmpjes.... Als je ook geweekt chiazaad eet kun je zo meedoen met Fearfactor! Toch, Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 zeker te weten zwemmende wurmpjes in de kikkerdril vd chia jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 @Coco. EN chiazaad!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Ik hoop dat ik dat trek, een NOG happier Coco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Laat maar. Bovenstaande postings zouden funest zijn voor de waarde van mijn Chiazaad-aandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Deze week meer geestelijk bezig door werk, het mot weer werken allemaal, en ik merk dat eetlust toeneemt, pfffff. Gevecht, doorlopend honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Jan, gaat bij mij ook niet helemaal zoals ik wil maar ach, dan maar een weekje langer erover doen vandaag mezelf maar even weer proberen op de rails zetten de chocotoffees zijn bijna op nog maar 1 zak te gaan net als bij drank destijds...groot inslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 mijn zakken crushed cookies zijn hier de boosdoeners na een week met ups en downs:angry: er zijn er nog 2 wie o wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Sha, Jane, jaja het is nie makkelijk. Alleen al de geachte aan chocoffeeessss hmmmmmm vooral cd! Nu maar weer even glas water, brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Tja,'t is niet gemakkelijk. Ik dacht het helemaal gevonden te hebben; iedere craving in eten werd beloond met een bak magere yoghurt met muesli en appeltjes. (en de rest....) Als je daar maar genoeg van wegstouwd, kom je gewoon aan ! dus...... weet ik inmiddels uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 @Jan, zondag... uppiedate ! Zondag is ook mijn sta-op-weegschaal-dag. En het is waar; van muesli wordt je gewoon dik! (of zou het toch dat chiazaad zijn?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 of toch een echte zwakke plek? ik eet elke dag musli met chia en mijn pondje erbij komt echt van de crushed cookies dat weet ik wel zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Schiet lekker op hier dus. Tuurlijk val je niet af van chia zaad... En ja, van muesli... en vaak is het dan ook nog cruesli... daar kom je van aan als je er teveel van naar binnen werkt. Kom op lui. Gewoon gezond en matig eten. Dus veel groente, veel fruit en de rest beperken... Jammer, maar het is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 ja ma:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden