VM1 Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Afsluiten doen we deze domino nooit want waar Jane of ik of iemand anders ook zit, we blijven doorgaan. (hierbij beter laat dan nooit, een hele goede reis Jane!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 doorgaan zal ik tot 17 uur en dan hang ik mijn jas aan de haak voor twee weken, vakantie a la casa ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 a la casa wordt het zondag 35° C, waarom zouden we op reis gaan naar het zuiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 zuiden en azie zijn mijn favoriete vakantieoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Vakantieoorden zoals Thailand en Australie zijn prachtig, evenzo kan Nederland mij bekoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Dijkjes zijn heerlijk om over te fietsen meestal heb je een mooi uitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 uitzicht is belangrijk maar zeker ook het komen tot een beter inzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 inzicht is vaak nog verder weg dan uitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 uitzicht heb ik nog niet op werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 werk begint maandag weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 weer warm wordt het morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Morgen mogelijkheden te over: strand, meer, varen... alleen niet in bloemetjesbikini. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 bikini mag ook met streepjes, felle kleurtjes of zelfs met emoticons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Emoticons niet, maar verder heb ik diverse designs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 design probeer ik nu te maken voor een website Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 website over welk onderwerp, een hobby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 hobby van mijn lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Liefde op het eerste gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 gezicht staat in het zweet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 zweet doet mij denken aan die grappige uitspraak (van wie ook alweer?): "wij zitten hier niet voor onze zweetvoeten" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 zweetvoeten, da's een vervelende kwaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Kwaal is erger dan het middel, heel vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 vervelend vind ik het dat internet hier de hele dag door denkt dat het siesta is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Siësta is iets om van te genieten, vooral als je op vakantie bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 bent u nu ook zo oververhit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden