lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 beginpunt leek de conceptie, maar was daarvoor nog natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Natuurlijk blijft altijd de discussie spelen van de kip of het ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ei met of zonder spek, die ook . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ei zo na denken de katholieken de missing link te hebben gevonden in de evolutie theorie die hun verhaal ale enig echt en waar maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 maakt niet uit of het eerst de kip was of het ei, hiervoor ontbreekt bij de mensheid wellicht Ć©Ć©n hersencel om dat ooit op te lossen, zij die veel gedronken hebben, mankeren dan weer meerdere hersencellen, of herinner ik me dat niet zo goed meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 meer hersencellen zou ik nog hebben had ik niet overmatig gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 gedronken is een mooi verleden tijd van drinken, ik hou van dat soort tijden die verleden zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 zijn daarentegen behoort tot het Mindful nuchter blijven in het heden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 heden is inderdaad het tussenstation van verleden en toekomst, the place to be! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Be plus e plus fris ervĆ³Ć³r is een spel dat ik wel eens speel op het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 strandfrisbee is bijna net zo leuk als beachvolley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Beachvolley-koningin dat ben jij Jane, helemaal als je je kroon oftewel regenkapje op hebt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 hebt U die posting even goed onthouden, nou ja met soortgelijk weer herbeleef ik het ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Weersomstandigheden nopen ons soms tot excentrieke hoofddeksels, dus dat beeld is me inderdaad bijgebleven;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 bijgebleven is me vooral de steun die ik op het forum mocht ervaren de eerste dagen en weken van mijn aanmelding en ADB zijn, en dat heeft me zeer ontroerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 ontroerd voel ik me hier nog wel eens als men elkaar weer door een moeilijk moment heen trekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Trekt de trek dan voel ik me ook meer dan gesteund door mijn lieve maatje en de andere frummers, dan biggelen er ook wel eens tranen over mijn wangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 wangen dienen om tranen over te laten rollen, om te blozen, om in te knijpen, om te zoenen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Zoenen pik ik gauw in voordat Vlaamsmeisje online komt;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanky doodle Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 komt ie wel vaker terug, cker weten, want het zijn hier echt hartstikke gezellige mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 mensen op het forum zijn zoals in RL met al hun gebreken en talenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Talenten zijn het, zeker gezellig, waardevol en leuk dat jij er ook bent Yanky, nu weer terug naar de dansvloer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yanky doodle Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Dansvloer ok maar kan niet kiezen tussen flamenco of tango. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 tango, flamenco, noem maar op, is aan mij niet besteed, ben niet echt een danser, dus geef mij maar een slow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 slow noemde we vroeger een plakker, waarom zou dat? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden