VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Uitdaging was deze nu niet echt he frodo want ik weet niet of jullie dat weten maar in een echte woord domino mag er ook geen gebruik gemaakt worden van interpuncties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 uitdaging lijkt mij toch prima gelukt, is het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 interpunctie is van belang voor het juist interpreteren van de tekst: ik houd van je, lieve vriendin is niet hetzelfde als ik houd van je lieve vriendin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Vriendin is idd niet hetzelfde in de context zonder interpuncties, maar in de domino mogen wel komma's, dubbele punten, dus alles waarna geen hoofdletter volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 vriendin zal het graag lezen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 :-) das nu al de tweede keer da we tegelijk antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Antwoorden vinden is niet altijd even makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Makkelijk zeer zeker niet, daarom dat ik toch nog steeds heel blij ben met dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 forum heeft vandaag wel veel geschreven terwijl ik luierde in de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 forum is een oud Grieks woord voor een publieke plaats waar iedereen vrij met elkaar gedachten kan wisselen, soms is het handig als men nummertjes trekt als men iets wil zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 sauna, waarom denk ik dan toch altijd aan zweet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 zweet is erg belangrijk in de sauna wil je het als aangenaam ervaren tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Tenminste hoop ik dat iemand het boek van suskind , het parfum gelezen heeft, over zweet gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 gesproken, ge bedoelt geroken zeker, pingding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Pingding County (Chinese: å¹³å®åæ) is een een deelstaat van de Shanxi Province in de People's Republic of China onder de jurisdictie van Yangquan en het is vandaag licht bewolkt in Pingding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 pingding is velly funny en heel slim :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ;-) vanaf nu mag jij mij pingding noemen want dat is lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 :heart:Liefde brengt ons verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 lief zijn alle dames op het forum, uitgezonderd de zeldzame momenten dat ze elkaars ogen kunnen uitkrabben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Uitkrabben doe ik liever een schaaltje chocolademousse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 chocolademousse, zo zacht en week en emotioneel word ik soms, als ik aan ons denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Houden van iemand kan (voor mij dan toch) ook heel beklemmend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Zijn vrijheid in gebondenheid niet mooie woorden die bij houden van horen, dat is de betekenis die ik eraan geef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 geef ik jou een dikke voor deze mooie woorden want in wezen ben jij wel een romantische ziel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Jaren geleden, ach zelfs toen was ik niet romantisch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden