VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 liggen we idd morgenochtend liever met ne grote hond in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 bed is blijkbaar niet populair deze zomernacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 bed dient om in te slapen en niet om je kater uit te liggen, of dat nu onder of boven is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 is me dat toch gieren van het lachen hier in mijn bed met die onder-boven hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 hond ligt wel eens boven mij, als hij me weer eens wil likken terwijl ik in de zetel lig :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 lig ik of zit ik, pffffffffffff da gelik da ken ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ik ben klaarwakker, maar dat is geen verrassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 verrassing hier redelijk wel want normaal ga ik om half tien slapen maar hier in die caravan pffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 caravan! in mijn caravan ben ik superman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 superman is pfffffffffffff vergeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 vergeten doe ik pffffff graag want dat is zo deprimerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 deprimerend idd, hoewel ik dank zij jullie me toch wel redelijk vrolijk voel desondanks deze slapeloze nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 nacht! is het al nacht!? en niemand die iets zegt, man toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 toch hebben vele mensen al goedenacht gewenst, lavendel, de slaapkoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Slaapkoppen, echt niet . Hier komt ie, van Toon... Ze noemen die dingen klokken Twee wijzers op een plaat Toch kan een mens niet weten Hoe vroeg het is of hoe laat Omdat de tijd iets anders is Dan een 5, een 6 of een 7 Soms duurt kort ontzettend lang En soms duurt lang maar even *bijgewerkt conform woorddomino spelregels* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 even voor slaapkop Bo in woorddomino begint je posting met het laatste woord van de vorige posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Posting van Bo was wel heel lief toch ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 wel heel waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Waar ik net de mist in ging met de Woorddomino spelregels, wordt het nu hersteld, in hoogst eigen persoon door Bo. --------------------------------------------- Jen, goede afsluiting van de zin hĆØ ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Bo heeft het hier helemaal in de war gebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Gebracht is het juiste woord en brengt het nu weer op orde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Orde betekent alles een plaats geven en als ik alles een plaats geef in huis, komt er ook orde in mijn hoofd en misschien ook wel omgekeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Omgekeerd telt; weer van Toon... Ik heb jouw naam in de sneeuw geschreven Lavendel, met daarachter lieve schat Het is me altijd bijgebleven Dat ik toen zo'n koude vinger had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Had ik me eerder tegen jou aan genesteld, had ik niet zo lang in de kou gezeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Gezeten in het Zuiden, gezeten in het Noorden. In het midden daarvan bevindt zich een warm nestje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden