Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Zijn de verschillen misschien minimaal, we moeten ze wel houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 zijn er misschien nòg andere geslachten daar ergens in de ruimte!? vroeg ik me reeds als kind af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 houden we bij nog meer geslachten de boot nog maar even af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 af is het niet zo, twee berichtjes op dezelfde domino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Domino=leuk uitdagend woordspel voor jong & oud, niet te verwarren met: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 met: You Tube heb ik niets, ik kopieer dan ook nooit iets, dus je linkje heb ik niet geopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 spreken is zilver en zwijgen is goud, net zoals, horen, zien en zwijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Uit komen doet het niet als de twijfelaars en zogenaamde denkers niets (durven) zeggen. Dan nemen zij die een een grote mond verweten wordt de beslissing, dat is dan ook geen grote mond, dat is durf, zonder hen staat de wereld stil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Doet lekker voort en je komt, te laat, achter je ongelijk, je zit dan in de hoek van losers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Zijn niet minderwaardig maar verliezen door hun opstelling en, mijn inziens, verkeerde instelling de strijd en eindigen inderdaad als loser, als je daar bewust voor kiest prima maar geef dan niet later de maatschappij de schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Is wat ik nu lees het adagio van de loser, het is iedereens schuld behalve die van je zelf,en als je niemand meer durft of kunt aanwijzen is het de staat, oh wat makkelijk en vooral wat laf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: Johan WLaf ben ik nu ineens en ook een loser dus dat is mooi meegenomen zo op een zonnige zaterdag.quote> Zaterdag is niet de dag voor dit soort onderwerpen inderdaad maar nu we toch bezig zijn, ik zeg niet dat jij dat bent maar wat je predikt zie ik wel zo.En als je in praktijk brengt wat je zegt dan, ja dan ben je in mijn ogen een loser... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 zaterdag is al bijna om, nog een paar uurtjes te gaan en dan is het zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Zondag doe ik even niets, twee weken klussen eist zijn tol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 gaan mensen die geluk hebben anderen losers noemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Noemen doen we, ik, pas iemand loser als ie van alles de schuld bij een ander legt, en als er geen ander meer is dan uiteindelijk maar de staat, de maatschappij, wij allen dus de schuld geeft in plaats van bij zich zelf te rade te gaan, ja, dat zijn losers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 losers meten zich dus een slachtofferrol aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 losers vind ik een scheldwoord die echt niets zegt over degene die zo genoemd wordt maar alles over degene die het woord gebruikt, sorry harry, maar het werd door mijn zoon te vaak en ten onrechte gebruikt toen hij puberde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Puberde, nou ja puberen, heb ik ook gedaan, maar iemand die zijn eigen falen niet ziet en alles op een ander en uiteindelijk voor het gemak maar op de maatschappij schuift is voor mij een verliezer, om het gehekelde woord met dezelfde betekenis maar even niet te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 gebruiken zal die persoon dus nog:D, sprak deze dame onbevooroordeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 onbevooroordeeld of niet, het wordt toch geen statement? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Statement is het voor mij, ik sta voor wat ik zeg, wil niet zeggen dat ik mensen met een andere insteek niet graag mag, als je er maar eerlijk over bent, ik wil niets, ik bereik niets... prima, maar leg de schuld niet bij een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 ander woord dan, een eerlijke discussie ga ik ook niet uit de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Wegwezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Wegwezen, ik? Omdat ik eerlijk ben over hoe ik het zie? En maak jij dat dan uit wie hier weg moet wezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden