Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 iedereen hoort er bij, iedereen is van de wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 (en de) wereld is van iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Iedereen, dat zijn er veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 veel zielen is veel vreugde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 vreugde beleefd aan het weer, de zee, de duinen, vogels en beachvolley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 beachvolley is mooi om naar te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 kijken naar ons was meer lachwekkend vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 vanavond eet ik sinds heel lang een ijsje in mijn bed, jane4 wist niet dat je zo sportief was, slaapwel beachbabe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 beachbabe heeft sport als een van haar gezondste verslavingen heel hoog in het vaandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 vaandelzwaaiers bezorgen me angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 angst krijg ik soms van hele sportieve dames die ik wel best bewonder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 bewonder in de eerste plaats jezelf lavendel omdat je erin slaagt het al bijna 4 weken droog te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Houden van is bevredigender dan van gehouden worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 worden we met zijn allen vandaag weer lekker gekoesterd door vadertje zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 voelen doe ik met je mee, ĆØn het was heerlijk aan het strand:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 Strand meisje, laatste liedje van mijn nostalgische dingeskes was eigenlijk voor jou bedoeld, anita lane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 lane doet me denken aan de prachtige Haagse deftige lanen waar ik vandaag weer doorheen mocht fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 fietsen doe ik eigenlijk nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 nooit kun je niet zeggen Jen; misschien ooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 nooit fietsen kan ik me niet inbeelden, mijn fiets is mijn vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 vrijheid is een begrip dat ik maar ben beginnen te begrijpen sinds ik ADB ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 ben x (kben nix) een film waarbij ik erg gehuild heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2012 heb is een vervoeging van het werkwoord hebben maar ben is niet een vervoeging van het werkwoord bennen maar van zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 zijn is moeilijker dan het lijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Lijkt de krater op zuidpool van de maan toch wel ijs te bevatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden