Yogajuf Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Af en toe speel ik hier mee met domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Nou is het dit keer om een beetje egoïstische reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Reden is dat ik nu wel eens een ervaren frummer wil zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Nu ben ik het! Gefeliciteerd Yo, en dank domino! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Nou Yo, hoe voelt het nu als Ervaren Forummer; een grote verandering waarschijnlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Lijk wel herboren Gerrit! Opeens snap ik alles! Wow... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Wow weer een ervaren frummer geboren: congrats!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Tssss... Weer een ervaren frummer erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Bijzonder dat zo'n wedergeboorte dan op de dominodraad plaats vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 't Is wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 wat U niet zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Zegt u dat wel, maar dat zei u al ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 al met al hebben we hier wel héél diepgaande gesprekken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Luchtig als tegenhanger van diepgaand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Gaan de gedachten en emoties van in balans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Balans zoekt de weegschaal, maar de tweeling kan er ook wat van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 En jij slaat de spijker op z'n kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 kopstoot was ooit een misser om te drinken en degene van wie ik dat leerde stierf op zijn 35e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 eren is niet alleen eerbiedigen maar warempel ook een Turkse jongensnaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 amhed, verkeerd gespeld, maar van harte welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Hier is een stuk dichterbij dan daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 daar ben ik het wel mee eens en een beetje slaapdronken nog dus oneens ben ik het even met helemaal niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Niets, kan dat wel bestaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Bestaan kan alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Definitie is een ander woord voor het omschrijven van woorden, dus het is geen synoniem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden