lady jane Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 agge lukte vandaag dan gaadde da morgen weer kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Kunnen plat praten is zo makkelijk nog nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Niemand weet dat ik Repelsteeltje heet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 heet als in aangebrand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Aangebrand als in boos, geirriteerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 GeĆÆrriteerd als in kort lontje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Kort lontje wens ik niemand toe de komende dagen, maar we zullen toch wel weer over wat vuurwerkongelukken lezen ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Angst voor vuurwerk heb ik al mijn hele leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 leven zonder angst kan ook overmoedig maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 En daarom wordt wel gezegd dat angst een functie heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Heeft geen zin om je druk te maken over dingen waar je geen enkele invloed op hebt vind ik.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 heeft deze oen me toch gisteren een dominosteen op de alleslee gelegd, hoezo geobsedeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Er doet zich wĆ©Ć©r het geval voor dat je de pagina niet had omgeslagen dear Jane, jouw zin had met het woord 'ik' mogen beginnenĀ Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 beginnen de eerste Alzheimerverschijnselen zich steeds vaker te roeren hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Hier houden we het gewoon op simpel slaapgebrek hoor meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Is het niet eerder gewoon, beste Jane, een kwestie van wat haast en ongeduld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 duld ik niet van mezelf, ongeduld, haha, nou dan eerder chaotisch beste gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ritje met de arrenslee om tot rust te komen is het recept van dokter ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Mary wil vast niet hier een ritje met de arreslee maken, zou er bont en blauw van af komen want er is hier geen vlok gevallen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ogen in mijn achterhoofd staan raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Raar maar waar: morgen is de laatste dag van 't jaar.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Jaarlijkse overpeinzingen dienen zich overal aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 laantje waar liesje lotje leerde lopen staat vol met lindebomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 En vandaag is Jane langs mijn voordeur voorbij gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Voorbij gelopen en je hebt haar niet binnen gevraagd Ploffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden