Yogajuf Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Als je nooit schiet kan je toch ook niet missen, of denk ik nu te simpel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 simpel comme bonjour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 Bonjour zeg ik tegen mijn hechtingen en draadloos ga ik weer door het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2014 leven met littekentjes is leven volluit leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Even nog lekker warm binnen en dan de regen in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 In de regen en de duisternis gaan de ploeteraars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 innen door de belastingen kan reeds van start nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Nudisten kunnen vandaag maar beter binnen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 lijven maar even bedekt houden met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Kachel kan ik veel bij bedenken, maar mis houtkachel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 ach elders brandt de houtkachel misschien, hier moet ik het met een draaiknopje doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst 13 december 2014 Doen we het lekker behaaglijk met het knopje en maken het op een andere manier gezellig hier in huis.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst 13 december 2014 Hier in huis stinkt het af en toe anders behoorlijk Ā naar de afvalprodukten van houtkachls en aanverwante artikelen van mensen in de omgeving.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2014 omg evi ngosi is niet de enige die dit te pas en te onpas gebruikt als afkorting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst 13 december 2014 Korting is vaak relatief, je wordt vaak belazerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Belazerd worden door een bedrijf komt toch minder hard aan dan belazerd worden door iemand die je na staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Staat als een huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 (bewerkt) aardiger worden voor mezelf en anderen is een leuk voornemen voor nu en 2015 15 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 2015 wordt mijn jaar maar ik deel het graag met jullie hoorĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Hoor,ik ben een en al oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 oorkonde verdiend door alle adbers die maar doorgaan en niet van opgeven weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Tentvakanties kunnen een feest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 tzijn de kleine dingen die het doen, die het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 aangezien ik al dik in de 28.000 oh'tjes heb geplaatst weet ik niet goed hoe jij aan de 10.000 komt gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 gerrit bedoel je dominostenen soms; dan moet ik je teleurstellen, de initiator hiervoor was Wing, ik heb slechts een 2e deel gestart omdat er zoveel blz waren al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden