Yogajuf Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Is trouwens niet dat de koran het verbiedt, die raadt het alleen af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Af en toe ben ik erg moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Moe ben ik vaak en moe ben ik soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Soms is fijner dan vaak in dit geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 ik ga in bed mijn meditatie doen en meteen door naar dromenland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Dromenland weer in de kast tot vanavond, we mogen er weer een dagje tegenaan.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Aan drinken in het heden denk ik steeds minder, aan een toekomst zonder drank des te meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 aan vroeg opstaan heb ik nog steeds een broertje dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Inspiratie genoeg onder de douche, lekker de fantasie de vrije loop laten onder een warme straal water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Wat er ook gebeurt, altijd proberen vooruit te kijken...Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 En druk dat die Pieten het vanavond gaan hebben en wat zwart zullen ze zijn door al die vieze schoorstenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 tenen die te lang zijn bij de demonstranten, gewapende Pieten en het Goudse publiek, als dit maar goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Gaat zo'n gezellig Nederlands feest ook al op in agressie: wat een wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Een wereld zonder oorlog bestaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 niets doen was geen optie, maar om nu 90 mensen op te pakken, en waar laten ze die allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Allemaal in de bak totdat de Sint en zijn Pieten naar Spanje zijn vertrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Ken een burgemeester in Mexico, die heeft geen probleem om 90 mensen zo te laten verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 en als we geluk hebben nemen ze zakken vol raddraaiers mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 mmestal ben ik hier te laat tegenwoordig, gelukkig eindigen er nagal wat woorden op en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 En ik ben het helemaal met Mary eens: oppakken die lui Ā en achter slot en grendel tot Sint en Piet weer vertrokken zijn.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 t is toch wat, alle 90 al weer vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Vrij schandalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ligt wel het feit dat de intocht in Amsterdam vlekkeloos is verlopen, pluim voor de Mokummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Mokummers; waren dat niet de mensen die begonnen zijn met deze hype? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Deze hype is begonnen door een kleine linkse elite, die eens in de zoveel tijd een politieke discussie aanzwengelt door middel van connecties met politieke partijen, media, groeperingen en zeurpieten, zoals met mauro en nu met zwarete piet; in Amsterdam is vrijwel iedereen voor zwarte piet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden