ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Aan de andere kant ben ik het nu zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Zat word ik nooit meer, dat is een heilig voornemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 En nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Wel een talent die Proud Mary. Stream of consciousness noemen ze dat geloof ik. PM is onze eigen Virginia Woolf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 was is gedaan, gedroogd en opgeruimd, toen een ellenlange film uitgezeten en vanavond toch maar eens aan huiswerk beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 soms doe ik dat dus ik niet haha, steeds vaker eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 eigenlijk is dat niet zo erg, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 toch wel ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Angst, wie heeft het niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Niet doorgaan met posten Mary. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Mary had a little lamb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Lamborgini niet voor mij weggelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 (bewerkt) leg dat maar eens uit aan Sinterklaas als die jou een leuk schoenkadootje wil geven straks 11 november 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Straks is de intocht van sinterklaas waar ik woon; ik ben benieuwd hoeveel zeurpieten er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 zijn jij en ik denk ik niet in de binnenstad Plof, zelfs fietsers zijn dan niet welkom; of zullen we ons roetzwart schminken en juist gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Roetzwart schminken en juist gaan lijkt me wel wat: stoute kindertjes opsporen en de zak al open doen. Ā Ā hihihih. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Stoute kippetjes doe ik in mijn pot, net als Eucalypta deed met Krakras Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Krakras is mijn favo-kippetje, wie kent hem nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Nog steeds geen belletje die rinkelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 lekker rinkletten of lekker gerinkeld?Lekker stinken of lekker veel zwammen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 zwammen in het gras, heerlijke herfst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 (bewerkt) Altijd, nooit, iedereen, niemand, alles, niets zijn geen woorden die ik graag gebruik, maar ik vermoed dat in het arabisch { koran } het gebruik heel anders is, gezien het gebrek aan nuance in de moslim wereld. 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 In de moslimwereld wordt in elk geval heel anders met alcohol omgegaan: niets is het devies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 (bewerkt) Niets is het devies, en dat is raar, want in de koran staat alleen wijn omschreven, alcohol of bier, of sterke drank staat niet in de tekst: bier zou dus eigenlijk mogen. 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 november 2014 Rapport Share Geplaatst 12 november 2014 Ogenschijnlijk misschien, maar wijn staat in de koran symbool voor alles wat bedwelmend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden