plof Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Nodig is een scherp mes bij koken, vandaag weer messenslijpendag hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Hier een rustig dagje en me bezighouden met wat ik de rest van de week zal eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 eten nog maar even niet, enkel koffie voor de spinning, foei he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2014 Het eten na het sporten is heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 Rijkdom zit in heel kleine dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2014 dingen genoeg om te doen vandaag, nu nog even "zin" maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Maken we er gewoon een 'duizend-dingen-doen' Ā dag van.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Vandaag verplichte oprotdag met dank aan dochterlief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Lief zijn kinderen, maar soms wel hinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Hinderen doen kinderen toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 welkom in de ikea met gezinnen en hƩƩl veel kinderen blondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Je gaat bij ikea naar binnen samen als een verliefd stel en naar buiten gaan is het meestal fikse ruzie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 ruzie en een lege portemonnaieĀ worden je bespaard als je alleen gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 gaat altijd vanzelf over, zo'n ikeabezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 zoek ik net een excuus om er morgen heen te gaan, lees ik gerrits bemoedigende zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 zinloos geweld, dat is het gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 ongewoon zinloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Oostenrijk ben ik nog nooit geweest; daar schijnen ze ook mooie meubeltjes te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 hebben hebben denk ik steeds als ik door die Zweedse gigant struin, gelukkig met de trein altijd, dus ik mag hebben wat ik kan dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Genoeglijk is het wel daar, vooral de kaneelbroodjes zijn hier erg in trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Trek krijg ik wel van dit soort zinnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Netjes zijn is voor velen een onmogelijke opgave. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 (bewerkt) gave van Mary bleek beetje para; ik heb een overheerlijk kaneelbroodje bij de koffie genuttigd vandaag 23 oktober 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Vandaag zuurkool met spek, uien en rookworst en een kaneelbroodje zou niet meer passen ... hoewel ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2014 Wel heb ik ooit Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden