Yvonne Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 'Geloven' doe je eigenlijk juist zónder iets eerst gezien te hebben, als je het al gezien hebt is het 'weten'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 weten is soms meten en vaak de ervaring al hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Al hebben we de kennis van de toekomst, dan nog is het moeilijk om terugval te voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 voorkomen is nog altijd beter dan genezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Genezen zullen sommige oude wonden. Helaas zullen sommige diepe wonden altijd sporen achterlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Laten we daar maar niet meer over tobben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Ben het helemaal met Mary eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 eens zullen we weten waar die wonden en littekens voor nodig waren en zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Zij nevelt de plantjes met wat water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 ach en zeggen we niet vaak "ik lach wel maar ik ben niet blij"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 blijvertje ben ik wel geworden intussen, ook hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 hier en daar, da's meestal meer daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Daar ben je wel laat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Laat me eigenlijk gewoon mijn gang maar gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 aan de koffie en zo nog even een pannenkoekje bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 En ook koffie voor ploffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Fietsen vind ik leuk zolang ik geen tegenwind heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 eb en vloed staan model voor de vele kontrasten in ons leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 (bewerkt) leven en laten leven, zei de kok niet, toen hij een levende kreeft in kokend water deed. Noot: om tijd te besparen in de keuken worden de kreeften niet 1 voor 1 in kokend water gedaan, maar gewoon tegelijk. Dat betekent dat de laatste kreeft een watertemperatuur krijgt, waarbij hij niet in 1x doodgaat. Sterker nog, hij probeert al spartelend eruit te komen. Dat vindt de kok niet leuk, water op de vloer, dus wordt de kreeft met een pollepel teruggeduwd. Maar dit terzijde. Noot2: heb altijd geweigerd om de kreeften op deze manier te koken. 6 oktober 2014 bewerkt door Ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Deed gelukkig nog nooit een levende kreeft in kokend water, moet er niet aan denken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 En sinds ik weet hoe ze aan hun eind komen eet ik dus ook al sinds jaar en dag geen kreeft meer, hoe lekker ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Ook vlees hebben wij van het menu geschrapt zolang de mens het niet kan opbrengen de dieren een dierwaardig leven en sterven te gunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 En het aantal mensen op aarde is de afgelopen 40 jaar verdubbeld en dus ook het aantal monden om te voeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 En als een ware sprinkhanenplaag eet de mensheid de aarde kaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden