Yvonne Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Ook noemenswaardig is het feit dat de zon schijnt, lijkt zo gewoon, maar is eigenlijk wel heel bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 bijzonder mooie start van de dag vind ik het als hij schijnt, vrolijke wekker:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 wat een leuke reactie Roza! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Roza heet Rosa en heeft een creatieve humor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Humor houd mij op de been Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 been is nat gelikt door de hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 hond moet je niet in de pot vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 vinden zal je me niet dit weekend op het forum, ik ga naar de mooie Noordzee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 noordzee zal wel vreselijk koud zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 zijn of niet zijn, ik ga toch proberen van de schoonheid te snoepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 snoepen wordt je dik van....je was toch aan de lijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 lijn is het enkelvoud van lijnen dus concentreer ik me nu eerst op zee-vis-lijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 zee-vis-lijnen gooit men uit tijdens een Noordzeetripje in de hoop de dag erna lekker vis te kunnen eten:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 eten ga ik straks een bosche bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 bolleke, dat lustte ik vroeger wel graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 bol eten of door Bol gegeten worden; that's the question Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 (wat is de regel als er twee berichten op hetzelfde moment binnekomen? enfin, ik kies nu zelf...) graag wil ik laten weten dat ik nu echt vertrek! en het weekend jullie alleen laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 laat je ons gewoon achter lavendel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 laat het een zalig en droog weekend worden, lavendel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 lavendel was allebei ons eindwoord.. jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 jen toch niet zo Snoepje, pestkop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 Pestkop is een Vlaams woord, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 ik denk dat we dat woord, zowel als de betekenis gemeen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2012 pestkop is een ander woord voor jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden