lady jane Geplaatst 6 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 is bij mij naadje pet en moet nog naar de tandarts ook vanmiddag:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 vanmiddag lekker de keuken in..iets lekkers maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 maken dat ik wegkom:angry::$; de tandarts roept waar ik blijf met dochter; eerst de tanden en dan de plaat poetsen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Maar te hopen dat die plaat niet roestig was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Was hang je niet buiten als hij vuil is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2012 Istanbul staat nog op mijn wensenlijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Wensenlijstje van mij is erg lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 lang is niet kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Lange lijstjes kunnen ook te lang worden, dan is het zaak dat je gaat schrappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Schrappen kan, maar er moet wat blijven om van te dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 dromen zijn bedrog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 bedrog is stiekum vreemdgaan:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 vreemd gaan is weer heel wat anders dan vreemd doen, vreemd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 hoor wie het weer zegt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hoor en zie wie daar gelijk weer commentaar op moet leveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 leveren van commentaar doe ik nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 nooit is zo'n groot woord om te gebruiken en erg gevaarlijk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 dus een kat is geen mus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Mus is een heel ondergewaardeerd vogeltje, zo jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 jammer vind ik 's avonds niet kunnen slapen van de honger en 's morgens niet kunnen eten van de vaak ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 vaak kan ik wel invullen wat iemand openlaat, maar in dit geval heb ik echt geen flauw benul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 benul dB, heb ik er bij google uitgepikt; doet aan beeldende communicatie, hopelijk beter dan hun naam doet vermoeden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 vermoeden begin ik nu pas te doen, waarover dit draadje het heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 heeft ook best lang geduurd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 geduurd heeft het even maar Lavendel komt hier voortaan denk ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden