Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 zorgen doe ik er zo voor dat het woorddomino weerl klopt aan alle kanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 kant en wal slaan nergens op bij mij op avonden waarop mijn cursor stil gaat staan en ik me met technische dingen moet gaan experimenteren, excuus dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 excuus dus, maar geen excuus truus; gewoon Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Jan en alleman mag hier zijn steentje bijdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Dragen van water naar de zee, is een hele klus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Klussen zijn er om geklaard te worden.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Worden schieten mij tekort, mijn vermogen tot spellen trouwens ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 ns ook wel eens met zo'n vreemd vermogen aan het werk zien gaan en dan nog zegt men: het loopt als een trein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Een trein die loopt, heb ik nog nooit gezien. Maar wellicht ben ik het spoorĀ bijster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 bij sterren aan een heldere hemel krijg ik altijd een blij gevoel van vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Vrijheid ligt in je eigen denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 denken doet dit mij aan Janis Joplins vertolking van Me and Bobby McGee: " Freedom's just another word for nothin' left to lose" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Loser voelde ik me toen ik mijn verslaving onthulde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Hulde voor je nu Hut, het wordt meer " Winner takes it all"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Winner takes it all..zo voelt het ook als je iets overwint wat je niet voor mogelijk houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Houdt je toch niet voor mogelijk dat ik te laat ben?Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Nummers hier plaatsen en dan ook 'kruislings' reageren als gevolg van een te late reactie van mijzelf is misschien niet de meest charmante manier van woorddomino spelen.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 spelen met regels en creatief de ander van mee laten genieten, ach ik persoonlijk vind het wel charmant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Charmante frummers met overvolle postbakken zijn inmiddels ook gesignaleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 eerder kwam de postbode al die bakken legen, nu doen we het met een paar drukken op de knoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 knoppen, bloemen, blaadjes en insecten fotograferen is Acanthus' hobby en levert prachtige plaatjes op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 opeens komt daar een prachtig plaatje bij van een 3D waterdruppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Druppelen er inderdaad opeens meer foto's binnen; het lijkt wel besmettelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 ettelijke keren geprobeerd, maar te weinig geduld voor dit soort kunstwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2014 Kunstwerken met een grote 'K' is wat Acanthus maakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden