nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 gaap ik effe mee, want laat alweer, tenminste voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 mijn glazen bol geeft bijna bedtijd aan voor madame Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 (bewerkt) klank en beeld voeren mij ook terug naar vele vakanties in la belle France 1 mei 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 (bewerkt) Marianne is de naam van mijn stiefmoeder op wie ik erg gesteld ben! (aanpassing: taalfoutje..) 2 mei 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 (bewerkt) benedenwoning heb ik sinds 2 jaar en dat is aan mijn konditie te merken ook! 2 mei 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 Ook ik heb last van mijn conditie, behalve als ik stil blijf zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 zitten en niet bewegen helpt je conditie verder achteruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 vandaag 13 overhemden gestreken, daar werd ik warm van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 vandaag ook gestreken, sinds jaren weer eens, en wel 14 lapjes om te versieren en een kussen van te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 maken berichtjes op het forum ook deel uit van jouw werk Jane? Of heb ik het nu verkeerd begrepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Repen chocolade zijn voor velen een enorme valkuil, gelukkig kan ik daar met gemak van afblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 blijvende love handles aan overgehouden, al die chocolade en pinda's en warm eten en en en............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 nenenenene ne, dat zouden we in ons hoofd misschien moeten horen als we een greep doen in de doos met chocoladen, pinda's en aanverwante verleidingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 leidingen die bevroren in een ver verleden, wat een ellende was dag zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 zeg, laat ik daar nu hele goede herinneringen aan hebben ... deze zomer 25 jaar getrouwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Getrouwd dankzij bevroren leidingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 dingen zijn soms niet in een zin uit te leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Leggen we ons dan maar bij neer, voorlopig ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 voorlopig denk ik nog dat gerrit het niet alleen over die (ver)leidingen had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Had. waar zou em zitten, lang geleden ook al weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Eerst ff zeggen dat ik blij ben je hier weer te zien dame uit het zuiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 En verder mis ik Had ook wel eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 lijken komen er uit de kast als je stopt met drinken, gelukkig kunnen sommigen weer tot leven worden gewekt, anderen zijn nooit meer goed te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 goed te maken denk ik niet zo erg aan, goed doen is voor mij iets dat sterker leeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Leef toch vooral vandaag, gisteren is voorbij, morgen is nog ver, je weet nooit óf je wel een morgen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden