Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 olie is ook iets waar ik mijn huid mee verwen en dan nog wel met babyolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 babyolie poets ik zelfs mijn roestvrijstalen gasfornuis mee na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 na regen komt zonneschijn, of nog meer regen of sneeuw of hagel, wie zal het zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 zeggen doe ik geen pap meer vandaag, gelukkig is het al bijna morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Morgen is vandaag geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 geworden zijn we tot volwassenen met goeie en minder goeie trekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 (bewerkt) Trekjes vertoon je nog lange tijd als je gestopt bent. 10 april 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 bento is een mooi ingepakt japans lunchboxje, ik zag er laatst een film over in ons filmhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 huisgenoten, familieleden, collega's etcetera, soms jammer dat ze worden geleverd zonder afstandsbediening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 (bewerkt) afstandsbediening bezit ik met mijn natuurlijke leiderschapseigenschappen 10 april 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 natuurlijke leiderseigenschappen zouden verplicht moeten worden afgeleverd met afstandsbediening met standby en mute opties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 opties mogen even open blijven, ik houd graag keuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 keuze maken stel ik uit tot morgen, nu ben ik te duf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Duffel is een plaats in Belgie waar gisteren een gebouw werd ontruimd waardoor 14 mensen op straat kwamen te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Staan op straat omdat het pand onbewoonbaar was verklaard, dus hun situatie was al niet al te rooskleurig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 rigoreus, dergelijke ingrepen en vaak door geld gedreven; afstandsbediening misschien toch niet zo'n gek idee soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 soms geef ik toe aan dochters grillen dus gingen we zoals ik vroeger in mn uppie om drank, nu nog even ijs en drop kopen, net voor sluitingstijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Tijd om naar ': Leven onder het bladerdak' te kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 kijk en huiver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst 12 april 2014 Uiver is een ooievaar, maar was ook de naam van een vliegtuig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2014 tuig van bovenste richel die bejaarde mensen bruut beroven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 de mensheid maakt van deze aardbol een puinzooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Ooit zal het allemaal weer wat beter worden en zal de mensheid weer met meer respect met dieren en natuur omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 ga anders maar lekker sporten in de open lucht en laat de natuur je helen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 13 april 2014 Rapport Share Geplaatst 13 april 2014 Inmiddels kijk ik met verbazing tegenwoordig naar mensen met een slok teveel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden