Aicha Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 Yes het is gelukt zie ik Yvon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 (bewerkt) Yvon krijgt hier heel veel leuke plaatjes voor elkaar, die heeft wat meer discipline dan ikzeidegek 5 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 zak en as, daar zit team van dochter in, wel kampioen maar de beste speelster is nu in het ziekenhuis, vanavond geen champagne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Champagne of niet, het is hartstikke naar voor dat meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 dat meiske is net moeder geworden en hopelijk gaat pa goed voor beiden zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Zorgen voor jezelf is van groot belang voor een goede eigenwaarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 eigen waardevolle momenten zijn goud waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Waarde van een optimistische inslag is niet in geld uit te drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 windjes laten kan veel ruimte geven en dus opluchting ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 ook mijn hond laat regelmatig windjes dan weet ik niet hoe gauw ik weg moet komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 kom en geniet morgen met de camera in aanslag; het schijnt dat er prachtig onweer in aantocht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 Is nu nog heerlijk rustig weer, geen regen, geen wind en ook geen zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 zonder zon begin ik een beetje sjaggie dus gelukkig schijnt hij nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 nu schijnt de hier ook voorzichtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst 7 april 2014 voorzichtig vanavond op de motor: windstoten, onweer, regen, hagel; de lage landen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 En dan toch nog op de motor klimmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 klimmen we hier dan maar moedig op de vouwfiets, met helaas dezelfde buien en wind, grrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 grrrrrrrrrrrrrandioos Nederlands weer, soms geft een storm en helemaal doornat regenen ook wel weer een goed ouderwets gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 gevoel gehad dat ik toch wel redelijk droog bleef, op het zweten na in de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 sauna, sau er ook een sauvoor zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 zijn er geen uitdrukkingen als sauvoir de vivre, of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Zoiets als een sauna is aan mij niet besteed doe mij maar een koude douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Douchen vind ik heerlijk, maar dan wel als het water warm is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 (bewerkt) is aan mij niet besteed alhoewel afwisselende koude en warme waterstralen vind ik ook heerlijk en is ook nog eens goed voor de toch wat oudere huid 9 april 2014 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Oudere huid van mij voelt zich heel prettig bij regelmatig gebruik van wat lekker riekende olie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden