nancy Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Weer een glimlach op mijn wangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Wangen kleuren rood, ik had weer met meer moeten beginnen, dus..meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 bestaan is zilver, leven is goud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 ouder worden heeft ook wel degelijk prettige kanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 kanten is een metaalbewerkingstechniek voor het vervormen van een plaatmetaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 Taalgebruik van sommigen is wel eens om te huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 huilen kan ik daar niet om hoor, moet er wel eens om lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 lachend sta ik tegenwoordig op met alweer een stranddag in het vooruitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 april 2014 Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 vooruitzicht op stand heb ik niet want voor een dagje daarheen is het veel te ver weg helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 helaas heb ik weer geen bossen in mijn omgeving, maar de natuur hebben we beiden, ook jij op "stand" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2014 agenda stroomt al aardig vol voor de weekends, reunie, meeting, familiedag en hopelijk ook nog wat strand dagen voor de boeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Gebrek aan gewicht heb ik helaas niet, maar ja, eigen schuld, dikke bult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 dikke bult had ik liever bij mijn valpartij gehad dan een gebroken schouder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 schouders eronder en maar doorploeteren dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 maar die schouders eronder dat lukt me nu nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 er ondersteboven tevergeefs naar duiken was wat dochter en ikzeidegek deden naar haar verloren sleutelbos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 idee is goud waard, al betwijfel of ik ooit nog met haar op de pier ga liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Voorzichtig rijden en lopen is heel belangrijk als het glad is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 is het vandaag geen uitslaapdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 uitslaapdag was het voor mij wel, was om 10 uur naar bed en tot 8.30 uur uitgeslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 spelen voor marmot lijkt het zeker wel en bovendien zijn zo ook nog eens zeer sociaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 sociaal is in elk geval beter dan aso Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 Socrates leefde dan wel heel lang geleden maar zijn uitspraken zouden van deze tijd kunnen zijn: 'Eenmaal gelijk aan de man wordt de vrouw zijn meerdere'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 meerdere dingen lukken ons niet altijd even goed of niet Yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 Yvon kan hier alleen maar beamend op knikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden