Yvonne Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Worden inderdaad vast mooie dagen en dan is het ook nog weekend, het kan dus niet op, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 op naar nog veel meer zonnige dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Dagenlang lente zon zorgt voor veel kleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 kleuren en geuren buiten geven dat kriebelige lentegevoel, nu hopen dat ik dat morgen ochtend na een uurtje kortere nachtrust nog zo zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 zo zie je maar wat een beetje zon doet met ons allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 efkes duurt maar kort hoor, voor je het weet is Jane hier weer terug, let maar op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 Let maar op kan ik beter tegen mezelf zeggen, we zijn al een bladzijde verder, oeps! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2014 oeps, dat gebeurd eenieder weleens, zeg maar ons allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 allen, daar weet ik niet mee te beginnen hoorĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Hoorde vanmorgen de vogeltjes weer hƩƩƩl vroeg vertellen dat er een nieuwe dag begonnen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 istanbul staat nog steeds op mijn verlanglijstje maar ook dit jaar in Turkije zal ik er niet komen helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Helaas idd Jane, want ohh...Istanbul is zoooo mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Ooien met lammetjes gaan we binnenkort weer zien op het land! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Landinwaarts schijnt er zon te zijn, hier alleen bewolking, jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 jammer vond ik het ook aan het strand, maar ben toch iets bijgekleurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Gekleurd ben ik ook een beetje, wij hadden het grootste deel van de dag stralende zonneschijn.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 zonneschijn was hier gisteren ook niet veelĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 veel gesluierde zon, maar heerlijke dag gehad, op naar nog een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 een nestkastje in de tuin draagt voor mij ook vaak bij aan een mooie dag; mijn mezen zijn druk druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 druk was het niet op t strand, wel mooi weer en keihard werken en ploegen in dat zand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 gewassen als spinazie was ik ook amper, tegenwoordig zijn ze soms schoner dan ikzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 ikzelf kruip er vroeg in, nu dus, wel ff weer wennen aan die uursverandering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 bal speelt mijn hond graag mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 me excuseren kon ik vroeger haast niet, valse trots of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Weer was mooi vandaag, hoop op nog veel meer mooi weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden