Yvonne Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Gelukkig ziet het er naar uit dat het ook vandaag weer heel mooi weer wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 wordt het weer een stranddag dan wil dochter ook mee zei ze gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 meer van hetzelfde zocht ik dus vandaag, maar helaas de zeevlam joeg ons terug naar een zonovergoten woonplaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 uitgeleefd heb ik me net ook weer dus ik ga vol goed moed en energie de nacht in straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 ontregeld raak ik er ook door, maar ik beloon mezelf met een saunadag morgen en daar slaap ik lekker bij: in het zonnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 tekst en uitleg geven we niet over frummers die af en toe binnen wippen, we genieten er alleen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Van kleine leuke of mooie dingen kan een mens intens genieten dus, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 er aan denken om eerst te domino-en en dan de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 aga in gebruik als broodbakoven geeft heerlijk makkelijk brood in een gietijzeren pan, ook in een ander merk oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2014 Zitten bij mij prima en doen precies wat ze moeten doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2014 betreft wat mij betreft een categorie die ik wel bezit maar niet gebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2014 duin en zeezicht, oh eiland van mijn dromen, dat ik nog weer ooit op Schier mag komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Komen nu echt de mooie maanden aan kunnen we afscheid gaan nemen van een schertswinter, fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 liggen bakken in het zand; mijn droom voor vanmiddag: strand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Strand wil ik ook naar toe, verleden week skivakantie: leuk, maar strandvakantie is toch relaxter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 relaxt ergens vertoeven gaat bij mij ook op het strand het aller best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 besteden van geld is voor mij toch weer een nadenker op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 moment by moment, lekker mindful Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 allermooiste is niet Sneeuwwitje maar mijn dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 Laten we het maar niet over allermooiste hebben, want die mij winnen dan zonder twijfel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 twijfelen doe ik daar niet aan, maar alleen als de mijne niet meedoet met die wedstrijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 zij nam de uitdaging aan om op mijn zin in te gaan, persoonlijk zie ik dat niet als strijd hoor Gerrit, maar fijn dat je ontzag hebt voor een paar pittige tantes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 kom tie misschien ook wel, maar jij hier beslist niet hoor, zorgen Von en ik wel voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 altijd zei ze dat bedoelde je vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2014 omgang hebben met een toetsenbord is ook niet zo belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden