Gast Geplaatst 5 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2014 maisvelden die in het najaar niet worden geoogst kan ik niet zo goed aanzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2014 Ieniemienie is mijn favoriete muis, samen met Tommy maakt ze er altijd een dolle boel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2014 Van allerlei hele kleine dingetjes kan ik blij worden, op dit moment is het een merel die lekker uit zijn dak gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2014 gaat hier dichtbij niet gebeuren, ik heb helaas geen tuin meer en moet steeds te fietsen om wat natuur op te snuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2014 koppige wijn in een koppig hoofd = hoofdpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2014 (bewerkt) slaan doen we hier niet, maar met woorden weer wel soms, pffff, vandaag lijkt deze moeder er alleen te zijn om ergens de schuld van te krijgen 6 maart 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2014 mooier als dit wordt het niet, sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 wedstrijden hebben we deze week niet, vanmiddag wel naar het Filmhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Filmhuis is aan mij niet besteed, heb geen geduld om een hele film te bekijken, doe mij maar een boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 boeken vind ik ook heerlijk, maar die duren juist vƩƩl langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ā Ā ik denk dat je gelijk hebt Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 illusie is ook dat we stilstaan, soms lijkt dat zo, maar er is altijd beweging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 ambachtelijk gebrouwen was vroeger best belangrijk, tegenwoordig houd ik het op ambachtelijke meubels ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 voldaan kijk ik vaak naar de harmonika naaidoos en de secretaire die mijn vader ooit voor mijn moeder maakte, hij was echt een vakman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 timmerman en daar een dochter van, that's me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 referentie die ik er dus bij kan zetten in mijn CV? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 school was niet de leukste tijd uit mijn leven, ik geloof dat die nu pas is aangebroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 ge had beter niet kunnen gaan roken en het bij de lol laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 meegebrachte etenswaren mag men niet nuttigen in de sauna's waar ik kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Bepalend is dan of we in de verleden tijd van kwamkwammers moeten spreken.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 spreken is zilver en zwijgen is goud, maar somsĀ toch niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 dingendoosjes waarin men dierbare spulletjes bewaart heten hier goudkistjes en ze hangen naast de voordeur door heel Gouda heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 anders om op te vallen of omdat anders ook goed is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 vliegen ving ik niet, bijen zag ik niet en vlinders voelde ik helaas ook nog niet, maar oh wat was ik vandaag gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2014 Gelukkig heb ik wel bijen, citroen vlinders gezien en was ook gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden