Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 door heb je pas dat je oud wordt als je eerst een leesbril nodig hebt vervolgens een gehoorapparaat en als je dan de rollator te voorschijn moet halen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 halen en brengen is het bij mij ook, zelfs al heb ik nog geen van bovenstaande 3 hulpmiddelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 hulpmiddelen beperken zich bij mij tot nu toe alleen nog maar tot de categorie leesbrillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Leesbrillen, zienbrillen,zonnebrillen ik heb ze in alle maten en kleuren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 kleuren zie ik gelukkig heel goed maar bij jouw avatar VM lijkt het wel alsof je hoofd tussen de deur is gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 gekomen is Uw lieve Mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Mei? leggen dan niet alle vogels een ei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 eieren met spek leggen ze, lekker knapperig spek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 Spek eet ik niet, want eet geen vlees, maar ei kun je op zo verschrikkelijk veel manieren lekker bereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 (bewerkt) bereiden van een `selfie` heeft Kees van kooten genoemd het maken van een otofoto 17 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 17 december 2013 Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 otofoto dat kun je lezen van twee kanten dan is het een palindroom, vernam ik op mijn radar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2013 radar is ook een palindroom net als onze HannaH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 HannaH, palin(g) droom of niet gaan samen lekker wellnessen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 wellnessen is denk ik mijn allergezondste verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Verslaving? dat bracht mij hier op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 forummers aller verslavingen, verenigt U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 U 'Lady Jane' benoem ik hierbij tot voorzitter van forummers aller verslavingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 verslavingen voorzitter is nou niet de carriere die ik me ooit voorgesteld had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Had benadrukt wat mogelijk was geweest, neem het gewoon zoals het komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 komt tijd, komt raad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 raad is duur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 duur is beter dan niet te koop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Koopjes blijken niet altijd koopjes te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Zijn vogeltje lag met de pootjes omhoog onderin de kooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 kooivechter is een woord dat ik 1 jaar geleden nog niet eens kende, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden