lady jane Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 mij lijkt het alsof er hier een zwarte piet nederlands probeert te praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 praten mij, de grote Klukkluk, beroemde indiaan, als zwarte piet?? Ossiepossie.. mij weten niet of mij nu van de gelukkige of van de ongelukkige moeten zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 (bewerkt) zijn we dan lang nog niet over uit........... 2 december 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 uitermate teleurstellend dat ik Klukluk niet meer herkende zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Zeg nou zelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 zelf echt iets te zeggen hebben valt niet altijd mee; gelukkig hebben we een quote knop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Als je zelf altijd gelukkig op je knop valt , en niks te zeggen hebt , zeg dan ook niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 Nix is alles in de oorsprong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2013 oor sprong open door de spuit bij de dokter en oei wat klonken alle geluiden toen weer hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 (bewerkt) hard viel ik wel eens neer toen ik weer eens teveel gedronken had Ā Ā 3 december 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Had nog wel een beschuitje hagelslag gelust, maar zal het maar niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 doen zou ik dat zeker niet Yvonne dan vliegen de kilo's er zo weer opĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 opstaan kost mij buitengewoon veel moeite na slechts een hazeslaapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 hazenslaapje is ook veel te kort om de dag fatsoenlijk door te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 Men onderschat het positieve effect van een hazenslaapje nog wel eens denk ik,Ā dom genoeg neem ik er zelfĀ eigenlijk nooit de tijd voor.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 december 2013 Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 voor een hazenslaapje neem ik altijd de tijd is me geadviseerd alleen ontaard dat meestal in een winterslaapĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2013 winterslaap lijkt me ook niet verkeerd, maar voorlopig mag ik om 3 uur weer aantreden en wordt het weer een kort nachtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 nachtje gaat nu voor mij beginnen en ik ben er echt aan toeĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 toe maar, wrijf het er even lekker in ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Jazeker, de nacht is al weer voorbij, ik verklaar hierbij de dag voor geopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 geopend? de dag is al weer bijna voorbijĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Voorbij de lege broodfabriek sla ik elke ochtend linksaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Linksaf slaan doe ik niet meer, recht zo die gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 gaat een stuk rechter zo he, nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 december 2013 Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 Nuchter zijn is fijn, de wijsheid zit dan in de man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden