Kastanje Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 mooier zijn de stiltes tussen de stormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 stormen zijn even geluwd en nu is er even onmacht en aanvaarden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 aanvaarden is mooi maar je moet het wel kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Kunnen aanvaarden van wat je niet kunt veranderen kan je veel rust geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 ge ventileert hier wat ge wilt en ge behoeft er geen reakties op, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Heerlijk Helder Heineken, hoe komen ze der op: helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 helder zijn is mooi, maar dat geldt idd niet, als je 15 biertjes van heineken achter de kiezen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 heb dat wel eens geprobeerd, maar lukte niet echt, dus dacht ik, ik neem een ander merk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 merkwaardige grappemaker ben jij Jaap, en daar waardeer ik je enorm om:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 om had ik m ook wel eens en goed ook:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 ook dat andere merk ging er soepel in, doch helder bleef ik er ook daar niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 bijna was ik doorgegaan vanuit een onware angst niet zonder te kunnen; het tegendeel bijkt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Waar men mee begint zal men eindigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 eindig en eeuwig is als stoffelijk en geestelijk leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Leven moet je 'doen', niet je laten overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 overkomen als in: we shall overcome? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 overcome your immediate problems and find out you are ready for greater challenges by having a positive attitude and constantly strive to give your best effort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 effort is niet ff sterk, maar het leveren van inspanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 In spanning wacht ik de reacties af van mij sollicitaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 sollicitaties daar doe ik tegenwoordig niet meer aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Aan mijn lijf geen polonaise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 polonaise, javanaise maar geen zin meer in slaven-arbeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 slavenarbeid solliciteer ik niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Op vele plaatsen slaven-arbeid hier (belgie), heb ik de indruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Indruk van België wordt er zo niet veel beter van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden