lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 nonsens voor de één en heel belangrijk voor een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Anders zouden we allemaal hetzelfde denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 denken is iets dat heel moeilijk is voor mij, dus daar begin ik gewoon niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 aandenken is meestal iets wat je bij je draagt of thuis hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 heb thuis nog de nodige aandenkens van mijn ouders en die koester ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik was net vandaag ook met zoiets bezig en dat was toch wel nostalgie en met name een paard dat vitesse noemde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 noem de betekenis van de afkorting LCGV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 LCGV , is wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 dan denk ik aan: Le Cheval Grand Vitesse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Vitesse, ja inderdaad, zo was ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ze deed me even aan de TGV denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Denken niet alleen, zo WAS ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 ze zal dus ook zo blijven voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Jousma Leeuwaarden doet aan interieur mindfull design.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Design daarvoor moet je kunnen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Kijken is niet iets wat je kan "leren" ge hebt t of niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Niet is in deze context hetzelfde als alvast voor "de poort gaan liggen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Liggen wachten hmmm, maar als tochthond kan het dan weer wel zinvol zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Zijn we nu helemaal een haartje betoeterd we gaan niet liggen maar opstaan en weer doorgaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 door gaan we met z'n allen, dan hoeft het niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Alleen strijden is een eenzame strijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 strijd kan je beter met velen aangaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Aangaan van gevoelens is confronterend en kan veel pijn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 doende zijn met pijn nuchter verwerken loont vaak sneller en beter dan mèt drank in je donder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Donder óp met alle drank, há dit was een inkoppertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden