Frodo Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 feest, feesten, ik heb er genoeg van, voor mij wordt het pas feest als de lente begint en de zon schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 schijnt het zonnetje dan niet in jouw hart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 hartproblemen heb ik gelukkig (nog) niet, maar zij maar zeker dat iedereen op dit forum een hart heeft van peperkoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 peperkoeken huisjes moet je niet vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 ver trouwen deed ik ooit in Zwitserland; daarna dichtbij hier op de markt; beiden passƩ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 passƩ simple had ik nooit onder de knie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 hoor wie klopt daar kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 kinderen van nu, zijn onze toekomst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Toekomst is onzeker maar veelbelovend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 veelbelovend vind ik discutabel, maar ik ga ervoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ervoor heeft men zelden last van berouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 berouw is een groot woord, waarover men goed dient na te denken, alvornens te tonen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 tonen van berouw hoort steeds in oprechtheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Oprechtheid is prachtig, vooral wanneer men daarin geloofd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Geloofde u Clinton, of kon het u geen barst schelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 in schelen gaat u ver, hoe ver gaat uw hart in gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 gaan zou ik graag verder maar ik begrijp de vorige zin van geen kanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Kanten jurkjes en broekjes zijn romantisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 romantisch dineetje voor twee met een glas cola en een ijsthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 IJsthee is voor mij geen alternatief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Alternatief betekent voor mij dat ik tijdens een etentje een lekker cola'tje neem. Smaakt nog beter ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Ook raak je zo nooit van de kook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 kook jij weleens kapucijners met spek en picalilly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JohnDoe Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 picalilly vind ik niet te eten maar dat was misschien omdat het potje maar 50 cent kostte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 kost tenslotte haast niets picalilly, net als mosterd; maar smaken beiden heerlijk in het kaptain's dinner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden