Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 geval is dat het hier weer eens ruzie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 is het wel ruzie of gewoon korte lontjes en lange tenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 tenen look zou ik nu wel lusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 lust en vertier hebben wel met bepaalde kruiden en gerechten te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Maken van beloftes doe ik nog maar zelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 zelden was ik zoveel hier ter vermaak en ter vertier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 vertier kan ook met lol dus te maken hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Hebben van vertier vraagt soms een zekere mate van cynisme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 cynisme is overlevingshumor; helaas vaak ten koste van geliefden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 geliefden maken al eens ruzie, maar als de ruzie daarna is bijgelegd is de liefde des te inniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 inniger is een duitse achternaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Achternaam van mij wordt vaak verkeerd gespeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 speld in een hooiberg zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Zoeken naar compromissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 compromissen al gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 gevonden heb jij huttula de weg naar woorddomino, ook een beetje verslaafd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Verslaafd zijn zit ons in de genen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 genen geen gebrek,ik verplaats mijn verslavingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 verslavingen geven samen ook structuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 structuur hebben we wel nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 nodig hebben we voedsel, drank (alcoholvrij) maar vooral veel liefde en affectie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Affectie kan je hier ook krijgen, of is dat namaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 namaak? dat is een belediging hoor; het heet virtueel maar is hardstikke echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 echt moet het wel wezen anders waren we al aangenomen op een toneelschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Toneelschool heeft mijn zus ooit gevolgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden