lady jane Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 houd en koester je nuchterheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 heidenen, christenen, moslims, joden, niet gelovigen, noem maar op, ik denk dat er overal mensen bestaan die te kampen hebben met verslavingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 verslavingen zijn rare dingen, maar Frodo's domino'sblokjes zijn soms ook wel doordenkertjes ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 doordenkertjes zijn nog altijd gezonder dan doorzakkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 doorzakkertjes noemde ik altijd afknappertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 knappertjes zijn anders wel erg lekkere koekjes:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 koekjes koekjes waar waar. die lust ik wel voor ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Bijt ik graag een hapje af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 af-blijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 hoor Igor schreeuwen, bang dat je tekort komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 komtar is het hoogste gebouw van Penang in Maleisie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Maleisie lijkt me prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Prachtig of machtig ik ga vandaag voor krachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 krachtig voelde ik me vandaag na stevig tuinieren, lopen, meubels verschuiven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 verschuiven en verhuizen heb ik vandaag de hele dag gedaan en heb daar een voldaan gevoel over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 over and out jane, dan rest je nog maar Ć©Ć©n ding om dat voldaan gevoel te bevestigen en dat is bankhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 bankhangen,ze noemen het ook weleens bankzaken doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Doe(n) bankzaken tijdens het bankhangen, verhuizen en/of verschuiven is dan niet eens nodig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 nodig ...een bank,kussen en het liefst een fleese dekentje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 erbij nu een bak chips en op de bank, maar moest ook nog werken vanavond dus wel verdiend nu dacht ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 zo meteen maar eens heerlijk mijn bedje opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 op zoeken levert bij mij ook bed + boek op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 op het bed en boek dan maar en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 W.E.L Te Rusten. Die naam komt niet vaak op Zorgvlied voor. Ook niet in het telefoonboek trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Trouwens wat ik nog wou zeggen, naar buiten allemaal, lekker uitwaaien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden