Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Billen van kippen, daarin heb ik goesting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 goesting krijg ik daar nu ook wel in, in zo'n lekkere kip aan het spit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 spit had mijn vader vaak in de rug en nu ik het ook eens heb meegemaakt schaam ik me alsnog dat ik hem een keer uitgelachen heb toen hij uit de trein werd gedragen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Gedragen worden door een ander van tijd tot tijd is een menselijke behoefte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 efteling is een magische plek om je weer een zich verwonderend kind te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 voelen als een verwonderd kind deed ik daar ooit zelf (in die tijd was er enkel het sprookjesbos ), daarna deed ik hetzelfde met mijn kinderen en misschien, binnen enkele jaren, ga ik terug naar die magische plek met mijn kleinkinderen, dan is de cirkel rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 rond zijn cirkels immer, het is mooi om dat bewust te beleven, slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 slaapwel is voor mij van alle woorden het meest angstaanjagende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 angstaanjagende dromen zijn niet bevorderlijk voor een goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 angstaanjagend vond ik de enge man die in mijn vele dromen voorkwam toen ik stopte met roken en drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 roken en drank Ć©n een enge man zijn absoluut niet bevorderend voor een goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 rustig de nacht door brengen kan ik nu, sinds ik een snorkel apparaat heb voor mijn slaap apneu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 apneu baart mij geen zorgen, maar 's nachts slapen blijft moeilijk, en geregeld zie ik dan een zekere Huttula opduiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 opduiken van een huttula in de nacht is niet vreemd na de late dienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Dienstmeisje zou niet echt een beroep zijn dat me op het lijf is geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 eisjes ben ik gek op,of schrijf je dat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 anders niet gedacht dat jij bent een blond mijsje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Niet eten riep de boswachter, van schrik liet ik het elfenbankje op de grond vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 vallen en opstaan worden we groot...waarom blijf ik dan al jaren op 1 meter 65 staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 staan we ons weer achter het oor te krabben van al die kromme zinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 zinnen die niet lopen veranderen binnenkort weer in gedichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 gedichtenbundel kun je zelf samenstellen en afdrukken voor rond een tientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Tientjes.net is een supersite, ook en vooral voor mensen met weinig geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Geld heb ik niet, er is van de week een wervelwind door mijn knip gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Gegaan is er een wervelwind door je knip? advies; knip voortaan goed dichthouden, oftewel de vinger op de knip houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden