lady jane Geplaatst 13 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 wat er ook gebeurt, ik deel aan jou alleen lief bedoelde steekjes uit en wel boven water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Waterworld was een film waar ik gisteren opeens aan terugdacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Dacht het wel maar neem het niet terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Terug aan het werk gaan zal hopelijk verbetering aanbrengen in mijn dagstructuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Uur van de waarheid is aangebroken voor jen die meer dan wie dan ook een leuke job verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 ver dient zich de baan niet meer aan, integendeel de indiensttreding nadert met rasse schreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 schreden kom ik zelden op terug, stappen in de verfpot anderzijds kan ik elke keer opnieuw als de beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 datjes & ditjes is een andere draad hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Hier is het veilig toeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Toeven laat het hoelang onbepaald, en ziet meer op het dralen om te vertrekken; beiden, dat meer in hoogeren stijl voorkomt, en wachten drukken daarentegen uit, dat men slechts zoolang denkt te blijven totdat een persoon gekomen, of een bericht ontvangen is, of eene gebeurtenis heeft plaats gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 geha dental zou van mijn gebit misschien nog wel iets moois kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Maken van barbiepopkleedjes is de laatste hobby van mijn nichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 nicht jen kan wel helpen misschien daarmee, ook al blijkt ze tante te zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Zijn van tante is wel leuk als je zelf over het hoofd gezien hebt om kinderen te verwekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 verwekken heeft meestal niet zoveel met je hoofd te maken belse tante:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Tante Bels of nicht Jen zijn een pot nat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 natuurlijk kon het niet uitblijven dat WijnandA ook Woorddomino ging ontdekken, we houden ons scherp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Scherp blijven gaat net iets makkelijker als de wijn zich bevindt in de kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 In de kan bevond de wijn zich niet als je de teksten van Carmina Burana gaat lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Lezen doe ik binnenkort vijftig tinten grijs, ondanks alle tegenadvies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 tegenadvies van mijn 12 vrouwelijke collega's was dat ze die 3 boeken perfect in 1 boek hadden kunnen schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Schrijven is een kunst, als het geld opbrengt is dat mooi meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 zet eerder aan tot seks dacht ik, lezen doe ik al genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 genoeg seks is voor iedereen anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 anders toch wel gemakkelijk als een koppel daar evenwicht in weet te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden