Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Nederlanders zijn over het algemeen mondiger dan Vlamingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Vlamingse onzin is dat, een grote bek hebben is wat anders dan mondig zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Vlamingen, Jennetje kunnen het inderdaad niet zo goed uitleggen als hun noorderburen maar we komen wel redelijk goed uit de voeten als het op schrijven aankomt en zeker als we het hebben over schrijffouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Schrijffouten zijn minder belangrijk dan spellingsfanaten doen uitschijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Uit schijnzwangerschappen komen geen kinderen behalve als de schijn werkelijkheid wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Wordt het leven ooit terug boeiend, vraagt een mens met een depressie zich wel eens af tijdens het zich vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Vervelen tijdens een depressie is erg knap aangezien je erg druk bent met een depressie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Depressie is er in vele vormen en gewichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Gewichten zijn door de mens bedachte balasten en ze emotioneel leren heffen helpt je verder in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Leven is als een doos pralines; soms krijg je er een met pralinƩ soms een met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Alcohol is alleen maar goed als desinfectiemiddel en om de bbq mee aan te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Maken en consumeren van alcohol was vroeger ook gebruikelijk omdat het water ziektekiemen bevatte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 bevatten kan ik sommige dingen niet goed, benutten wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Weliswaar snap ik niet goed wat ik gedaan heb, maar ik heb mijn werk afgeleverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 afgeleverd werk hoef je niet te begrijpen, als je maar betaald wordt achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 achterafstraatjes zijn vaak de leukste in vakantie-steden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Vakantie-steden zijn niet echt mijn ding, zit liever in de middle of nowhere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 now here, than there:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 there zijn van die Hollanders die Engels beginnen te praten en der zijn van die Vlamingen die Frans beginnen te praten, het is hier precies de toren van Babel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Bab(e)ylonische spraakverwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 ringen ga je aan mij niet meer kunnen verkopen, geen oorringen en zeker ook geen trouwringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 gezien het feit dat dat al 2 keer misging hoeft 3 keer scheepsrecht voor mij ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Meerdere boterbriefjes hoeven van mij ook niet, maar tegen mooie ringen zeg ik geen nee;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 nee, dat snap ik met deze goudprijzen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Prijzen we ons niet gelukkig met onze humoristische Jane;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden