Travel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Doen is iets anders dan laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Laten we het deze week maar rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 rustig aan doen betekent in mijn ogen op een normaal tijdstip naar bed en op een normaal tijdstip er terug uit want een goede nachtrust is essentieel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 essentieel voor mij is nu mijn bak musli met meloen dadels en gr.yoghurt mee naar bed nemen en me aan mijn dike pil wijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 wijden is wat anders dan weiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 weiden heeft iets met koeien te maken, wijden iets met priesters ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Priesters hebben soms moeite met het celibaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 celibaat zou ik ook moeite mee hebben, tenslotte zijn priesters, net zoals wij, zoogdieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 zoogdieren zijn daarentegen niet allemaal priesters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 priesters drinken wijn, velen zijn misschien alci's, zitten misschien op dit forum, nee jen ik ben géén priester maar een "gewone" man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Man heeft de toelating tot het worden van priester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 priesters kunnen in mijn opinie evengoed vrouwen zijn, misschien nog beter, maar in feite interesseert het mij niet want ik ben volstrekt ongelovig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ongelovigen zijn dan weer zelden priester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 priester worden, misschien iets voor jou? even een geslachtsoperatie, 5 jaartjes studeren, celibatair worden en ... the sky is the limit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 limits waren nochtans talrijk bij onze dorpspastoor (effe afwisselen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 afwisselen goed idee, anders krijgen we morgenvroeg misschien van jane naar ons voeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 voeten wassen is een dagelijks gebruik, bij gebrek eraan duiken vrouwen in de boerka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 boerka werd gebruikt om gevangene naar buiten te smokkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 smokkelen van drank gebeurde met bootlegs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 bootlegs ken ik niet en aangezien mijn bioritme zegt dat ik nu moet opslomen ga ik het niet meer opzoeken maar mag jij het hier in geuren en kleuren uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 uitleggen mag jen mij ook; smokkelen met hulp van CD's??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 CD`s horen zien en zwijgen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 zwijgen is iets anders als iemand ongezouten de waarheid vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 vertellen frummers mij nog wat over bootlegs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Kaplaarzen zijn het ook maar in de muziekwereld worden er onofficiële, zelfs illegale, opnames mee bedoelt die tegen de zin van de artiest worden uitgebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden