lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 bitch hier vindt dat rosa de domino als encyclopedie gebruikt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Bitche is een gemeente in het Franse departement Moselle en telt 5.674 inwoners. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 GEBRUIKT 1) Benut 2) Gedragen 3) Niet nieuw 4) Niet nieuw meer 5) Tweedehands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 INWONER Rosa wordt weer irritant en gaat weer een rondje om om haar datum van 21 september proberen te handhaven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 handhaven van de wet van adb helpt Rosa 21/9 tot een mijlpaalsdag te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 houden van kippen leidt niet automatisch tot eieren in de wintertijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 wintertijd zal deze maand ook wel weer ingaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ingaan doet de wintertijd op 28 oktober, dan mag de klok een uur achteruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 achteruit schakel ik het liefst recht tegenover de eerste, kun je- als je vast zit- jezelf er lekker uit dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Dansen vind ik erg mooi als mensen het goed kunnen, helaas heb ik zelf zeer weinig talent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 talent is overgewaardeerd, 't moet uit je heupuh glijuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 windjes latend van angst:o:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Angst heb ik eerlijk gezegd nog altijd een beetje in hele grote achtbanen zoals de Python, ik weet het is kinderachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 kinderachtig niet hoor, die opwinding is van alle leeftijden dus de angst ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ook anderen hebben dat dus, wat een geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 geluk, kan ik niet op vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Vandaag is anders niet zo 'n gelukkige dag voor het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 forum niet..hier thuis sinds vanmiddag wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Wel Lenie, daar ben ik heel blij om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Om het forum heen kan altijd, draadjes genoeg om rond te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Kijken naar dat oerwoud van draadjes zie ik niet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 zitten we hier weer met Harry de woorddominee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Woorddominee is voor mij als woord een mysterie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Zitten op een draad als deze is goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 mysterie hoe Travel haar zin kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden