Monster Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 ken die auto wél alcohol de baas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 baas in eigen buik en over eigen tijd, gauw gauw weg dus weer, naar de volley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 volleybal doet me altijd weer denken aan de grote hit van Lodewijck van Avezaath die begint met een woord waar ik absoluut weer een strafpunt voor zou krijgen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 híer papíer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 lezen en schrijven kan ik hier met jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Hoor en wederhoor, op die manier kunnen beide partijen hun visie geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Geven en nemenPas dan zul je ook merkenKijk! Het leven is toch fijnEr is weinig voor nodig Om gelukkig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 (bewerkt) zij neemt soms een zin, soms een gedicht en soms zomaar 3 1/2 zin om haar dominosteen te leggen 1 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 echt waar, nou dan moeten we daar de volgende meeting maar weer houden zei nieuwsgierig aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 ik heb dat gelezen maar of frummer ook die organisatie op zich neemt gaan we nog zien, wel lekker centraal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 (bewerkt) Men neemt soms foto 's die later de herinnering zelf vervangen. 1 juli 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Vangen van momenten op een plaat, is inderdaad een mooie herinnering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Herinnering blijft aan de clown met zijn lach was een mooi liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Djembé ritmes op dat liedje, zouden bij mij een lach op mijn gezicht toveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Ietsiepietsie de plank mis geslagen Gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Gerrit doet me aan duiven denken: duifies duifies, kom maar bij gerretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 Etje-rettekettetje en Adie-showwaddiewaddie waren bijnamen voor de docenten op mijn middelbare school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2014 school er soms gevaar dan kon ik ineens heel hard lopen en gillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Gillende keukenmeiden vind je over het algemeen niet in de keuken maar op straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Straattheater is het thema dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Jaar van nog meer ontdekkingen om mijn reis te voltooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 tooien van adelaarsveren zijn ook kenmerken van de wannabee-indiaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Indiaanse wijsheid: Ieder ding of levend wezen die in deze wereld bestaat, heeft zijn unieke manier van bestaan - zijn essentie en zijn spirit maken het tot wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Non, rien de rien. Non, je ne regrette rien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 2 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2014 Eus gebruikten wij vroeger als scheldwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden