Aicha Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 beesten zijn het zeker als ze niet gecastreerd zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 (bewerkt) Gecastreerde beesten , beesten niet meer zo veel 27 november 2013 bewerkt door Ztiertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 veel klopt er niet van jouw laatste dominosteen Ztiertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Ztiertje zonder ballen is dan weer een os Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 ossobuco op je bord een lekker vervolg daarvan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 Daarvan lust ik wel pap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2013 pappen en nathouden dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 maar ik vind ossobuco helemaal niet lekker al zou ik niet weten wat dat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 Dat is een bekend Italiaans vleesgerecht op basis van kalfsschenkels die met onder meer uien, wortel en bleekselderij worden gestoofd, meestal in een tomatensaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 (bewerkt) tomatensaus daar ben ik nou weer geen fan van, maar een stoofpotje gaat er altijd wel in 28 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 in stoofpotje zit suddervlees en daar moet ik dan weer niets van hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 hebben en houwen moeten we soms eerst verliezen eer we weer op kunnen bouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 bouwen aan een diervriendelijker leven van onze dieren op deze planeet is mijn droom, vandaar dat ik ook geen ossobuco ken want ik heb in mijn leven nog nooit kalfsvlees gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 gegeten heb ik het zelf ook nog nooit, erg he om er dan wel over te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 (bewerkt) En om heel eerlijk te zijn heb ik de info zo van het internet geplukt, ik eet al jaren geen vlees meer. 29 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 meer mensen zouden geen vlees meer moeten eten, dan zou er al een hoop dierenleed minder zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 zijnsorientatie traint je bewustzijn in het zijn, snappen jullie het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 nog niet helemaal tot me doorgedrongen naar 3 keer lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 lezen van Wikipedia heeft uitkomst geboden http://www.zijnsorientatie.nl/index.php/wat-is-zijnsorientatie/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 geboden zijn er om overtreden te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 (bewerkt) worden we een beetje opstandig hier 29 november 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Hier zijn we nooit opstandig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 opstandige mensen zijn vaak ook sterke mensen anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Anders word het als je gaat provoceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 provoceren doe ik (bij mensen die ik ken) af en toe best graag voor de lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden