Bo Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Valt reuze mee Jen, want je maakt toch een mooie zin compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 compleet voel ik me stilaan nu ik ervaar dat ik graag bij mezelf ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 ben in feite nog niet graag met mezelf alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 alleen met heintje is ook niet alles, slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 slaapwel gij fakirmataanhanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 fakirmataanhanger lijkt me niet zo een goed idee, ik dacht dat je in plaats van er aan te hangen er op moest liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 liggen op een fakirmat is naar het schijnt pijnlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Pijnlijk lekker lees ik op de erotische dag- euhhh avonddraad . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 draad voor draad pluis ik s avonds het forum uit en kom van alles tegen, zelfs SM:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 SM komt je tegen in #Vijftigtintengrijs met de woest aantrekkelijke Christian Grey als personage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Personage voel ik me soms in mijn eigen leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 levendige fantasie schijnt dat grijze trio'(logie)tje op te wekken zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 zeg maar dat het aan de spijkermatten lag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 lag Bo op dat matje te lezen dan, dan snap ik dat het prikkelende lectuur is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 is dit nu later, een wereld waarin je niet op matjes mag lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 lezen moet; mag dus overal en bij mij zelfs in de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 sauna is jammer genoeg niet aan mij besteed, ik panikeer steeds als ik mezelf voel verdampen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Verdampen moet je ook niet zelf, dan doe je waarschijnlijk iets verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 :present::present: houden van mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 mensen mogen van hun fouten leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 leren liefhebben is moeilijker dan leren haten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Haten:o doe ik het als in het virtuele cafƩ geen goede muziek speelt;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 speelt er hier muziek dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Dancer in the dark is een geweldige film met Bjork uit IJsland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden