bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Wat ik op het draadje ook al schreef. je kunt heel makkelijk de was doen met groene zeep, veel goedkoper, milieuvriendelijk, minder last van verstoppingen en ruikt helemaal niet vies.Verder kun je i.p.v. dure ontstopper, een x per maand de leidingen schoon maken met soda. Gewoon soda in de gootsteen en dan met kokend water een beetje spoelen. een half uurtje laten staan en dan flink na spoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 mijn oma waste altijd met groene zeep...krijg ik zo'n sentimenteel (geurtje) gevoel terug... wel een ideeSoda gebruik ik al jaren...ik woon in een oude flat waar geregeld de boel verstopt zit...soda..perfect!!!ik ga deze draad in de gaten houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 heb je last van aanslag in het toilet gewoon schoonmaakazijn erin even laten inweken en je toilet is weer als nieuw. zo'n 1l fles kost €0.60 goedkoper en beter dan die wc reinigers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 meteen alle 4 de toiletten maar in de week gezetthnx Igor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hier heb je weleens van die ruilmarkten. Spullen die je dan niet meer nodig hebt ruil je dan met spullen van een ander. Ben er zelf nog nooit echt naartoe geweest maar doe het wel eens met vriendinnen. Leuk en handig van tijd tot tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Bedankt voor de soda tip,vaak verstopping hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Ah dat heb ik onlangs gedaan @Jopie! Sushi voor de dochter. Hier in de buurt zijn er spijtig genoeg wel weinig deelnemende zaken. In t centrum meer maar dat is dan weer te ver uit de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden