lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik kreeg vandaag een mail doorgestuurd om te waarschuwen tegen het openen van mails met de titel: Postcards From Hallmark of Postcards Juist in deze tijd van digitaal verzenden van Kerstkaarten gevaarlijk dus. Er schijnt een heel agressief virus in de bijlage te (kunnen) zitten die de nulsector van je harde schijf © aantast en daar zit de meest essentiele informatie Zelfs al komt die kaart dus van een bekende niet openen!!! Ik wilde juist wat ADBers er eentje sturen en natuurlijk kan dat via kaartenhuis ofzo, maar het kan ook hier, en meteen voor iedereen dus: Voor tweeduizendtwaalf ligt er veel in het verschiet ervaar; mis het niet Hele fijne feestdagen alvast en een ADB 2012 voor jullie allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Dank je jane4, wens jou het zelfde, fijne kerstdagen en een droog en goed 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik had al een vermoeden, dat bericht is een zogenaamde HOAX ongevaarlijk, maar wel vervelend Geen paniek dus zie ook Kassa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Dank je wel lieve Jane voor je waarschuwing. Je bent geweldig maar dat wist je al hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Lieve jane! Jij ook de aller beste wensen voor 2012! Dank je voor je wijsheid het afgelopen jaar en dat ik (wij) die wijsheid het nieuwe jaar goed ga(an) gebruiken!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Bedankt Jaap idd een HOAX nix voor mij dus dit gedoe en ik had m al doorgestuurd ook nog, goedbedoelde onnozelheid dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden