Musashi Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 @Reacher ik wist niet goed waar te plaatsen dus doe ik m hier maar. Ben benieuwd of het gaat aanslaan! Mijn man moest perse weten waarvan de tip van de yoghurt kwam want hij vond het precies maar tinternet-quatsch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Gaaf @Musashi! Mooie rechte lijnen ook! Niet vergeten om te nevelen hè Ja die yoghurt heeft te maken met de zuurgraad van de grond maar misschien is het inderdaad onzin Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Tja het is jou dan toch maar mooi gelukt he en ik vind je sowieso een goeie referentie! (het consistent nevelen zal er Idd ook wel mee te maken hebben - ik heb ze in elk geval direct goed nat gezet). Cross fingers want het ziet er wel een pak beter uit dan ervoor maar heb geen foto. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2022 Thanks! Dit is een stukje van mijn project grindbak turns mosstuin Toch alweer een stukje verder. Leuk die mos connectie met jou! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden