igor Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 als het draadje niet beschreven wordt verdwijnt ie naar beneden, en aangezien ik een beetje lui ben en niet steeds naar beneden wil scrollen hupsel ik hem omhoog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 geweldig idee Igor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Helemaal speciaal voor jouw Igor, maar natuurlijk wel met een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Lavendel er zijn hier meerderen die geinteresseerd zijn in het spirituele, maar ik weet eigenlijk niet of dit draadje daar voor bedoeld is. Het is om engelenkaartjes enz. te trekken. kijk maar op de eerste pagina. Maar er moet ergens nog een draadje zijn met spirituele vragen enz. Zou je eens moeten zoeken en als je daar dan iets plaatst, komt het vanzelf weer bovenaan te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ah dat had ik nooit gelezen zeg. Ik heb 1 keer tarotkaarten getroken. Ik moest er twee kiezen. De kaarten lagen natuurlijk onderste boven. Ik trok de duivel en de dood. Iedereen schrikken. Maar de kaartlezer wist er een mooi positief verhaal van te brouwen. Hoe precies dat weet ik niet meer. Het is al erg lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 dood en duivel kunnen wijzen op grote veranderingen, grote sprong voorwaarts .... zoals bijvoorbeeld stoppen met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Nee, nog veel langer geleden. Misschien nog wel van voor mijn drinken. Of ik had er net aan geroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 japio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 hop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 op hop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 hoperdepop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 hopla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 up voor yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Dank voor Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 hop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 hop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 ha, ha igor! Verander je al in een konijntje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Ik ga voor vandaag even een kaartje trekken uit de stapel: psychologische inzichtskaarten. Hoe denken jullie hierover? Luister eens wat minder naar je innerlijke criticus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 ik denk dat as je daar minder naar gaat luisteren, er meer ruimte komt voor luisteren naar je gevoel. In mijn geval is dat gunstig: mijn gevoel laat mij niet vaak in de steek. Ik vraag mij in situaties ook vaak af wat mijn onderbuikgevoel ergens van vindt, dat werkt goed. Een beetje boeddhistisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 nieuw psychologisch inzichtskaartje: Wat vormt een verslaving in mijn leven en wat probeer ik ermee te ontlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 wat is daarop uw antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 DINSDAG 12 MAART 2013: Ik accepteer dat het leven mij onvermijdelijk soms pijn geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 ja, ik accepteer dat. En meestal kan ik het ook dragen. Maar soms komen pijnen met 3 of 4 tegelijk en dan verlang ik naar die borrel. Die ene borrel die je dan niet nemen moet / mag en das verrekte lastig. Bottomline: Onthouding is best te doen, maar met stapels problemen wordt t knap lastig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 snuf snuf snuif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden