Spring naar bijdragen

Fotoos plaatsen


charlie

Aanbevolen berichten

Ga naar http://imageshack.us/ en blader naar de map waar je je fotoos bewaard op je PC. Upload je foto (max.formaat 1,5 mb.) of kies op verkleinen in het venster resize image bijv. 800x600, druk op HOST IT en wacht tot de foto is geupload; je ziet de foto in een klein venster op dezelfde pagina. Scroll naar beneden en neem de onderste optie: Direct Link to image.

Ga met de aanwijzer op de link staan,(linkermuisknop indrukken en ingedrukt houden)en schuif over de link tot die geselecteerd is. Laat dan de linkermuisknop los en klik dan met je rechtermuisknop op de geselecteerde link, kies voor kopieren... Plak deze vervolgens in je post door je linkermuisknop aan te klikken en te kiezen voor plakken.

(ipv ctrl-c en -v)


simpeler kan ik het niet beschrijven....

-------------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
  • 2 months later...

Even kijken of een foto uploaden deze digibeet gaat lukken. Er zijn zovelen onder ons die een kaarsje willen branden voor degenen die het om wat voor reden moeilijk hebben. Bij deze wil ik dat ook symbolisch doen.

"http://i251.photobucket.com/al...laars/root/4/7123.gif"

Voor iedereen. We hebben per slot van rekening allemaal een lichtpuntje nodig.

Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Bedankt he Jane:musicnote:

Heb een 'kunstwerk' van eigen hand op de D&D gezet...
Had eerst een versie neergezet waar pontificaal mijn naam opstond...:( dat was niet de bedoeling.'
Wil toch een beetje anoniem blijven;) Maar mijn naam is toch veranderd omdat ik in de tussentijd getrouwd ben dus nu heet ik toch anders, haha.

Liefs, tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Nou komt ie dan.

Als je naar pag. 1 gaat zie je helemaal bovenaan een rode regel Image shack staan, dat klik je aan.

Dan zie je can't upload dat moet je aanklikken. Dan zie je bladeren staan. als jet goed is hebben jouw foto's allemaal een nr. en dat zelfde nummer zie je als het goed is ook in de rij staan van het bladeren.

Nou dat nr. klik je aan en als het goed is staat dat dan op die pagina. Dan klik je op jetst hoch laden. Dan wacht je tot de foto geupload is. Kan ff duren.

Dan ga je boven naast het blauwe pijltje op die lange regel staan. Daar staat ook wat je geupload hebt.

Dan klik je dat met je rechtermuisknop aan en zie je kopieeren. Dat klik je ook aan met links. Probeer maar eens eerst of dat lukt. als dat gelukt is kun je even op rechts boven jouw pc. op het - drukken om hem onder op de pagina te zetten.

Dus naar image

Dan op can't upload. Dan zoeken bij bladeren naar de foto. en die aanklikken.

Dan op Jetst hoch laden.

Dan naar de bovenste regel, rechts aanklikken.

Dan kopieeren. en dan weer hier komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Jane en als je dan op copieeren hebt gedrukt, dan moet je alles met de linkermuisknop doen tot het moment dat je de foto wilt gaan plaatsen.

Dus als je hebt gecopieerd hebt dan ga je weer naar onze site en naar het draadje waar je de foto wilt plaatsen.

Als je dan op beantwoorden klikt zie je dat witte vlak. Daar moet je op gaan staan en dan druk je op de rechtermuisknop, en zie je plakken staan, en dan plak je de foto daar. Dat is het. Hoop dat het je gaat lukken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane hij uplaod de foto wel? Zie je die foto dan ook in het klein staan? En ga je dan naar die regel bij de blauwe pijl? En als je dan met de rechtmuisknop op die regel drukt zie je dan kopieeren staan?

Dat plakken zie je pas staan als je weer op de rechtermuisknop drukt. Probeer eerst eens op kopieeren te drukken en daarna op plakken, zonder dat je naar het forum gaat? Dus gelijk als je gekopieerd hebt dan weer op de rechtermuisknop drukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...